DarkStarr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er egentlig vits med 24pins på psu?er det noen hk som bruker det? de nyeste trenger mer strøm. det er nok noen som bruker det ja, eller ville de ikke laget det Neo det er jo ikke så rart men er det noen Amd baserte maskiner som bruker 24pins strøm? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 eg skall ha kabinett fra netshop. maks 1500kr. strømmforsyning og kabinett. et som ser bra ut og er bra. korfor skal du ha et kabinett frå netshop? Kansje fordi han skal kjøpe pc eller noe annet derfra, og vil slippe ekstra frakt? Er ikke billig å frakte kabinetter. er ikkje so dyrt med frakt på et kabinett... 150 pluss minus..... er ikkje masse penger å legge på viss han skal ha helt ny pc.... Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 men er det noen Amd baserte maskiner som bruker 24pins strøm? Off topic Ja Abit har det på socket 754 og 939. Jeg tipper at de andere produsentene bruker det også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 eg skall få netshop till og byge pcn min, derfor netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå