Gå til innhold

Er dette kabinettet bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du skal ha agmer kabinett, er jo de ypperlige.

Jeg synes thermaltake kandalf er det styggeste kabinettet jeg noen sinne har sett! Jeg hadde ikke kjøpt det for 500 engang, og så koster det nesten 2000! Hadde jeg vunnet det så hadde jeg ikke brukt det, tross at det sikkert er mye bedre/lettere enn mitt chieftec på 17kg, men jeg hadde rett og slett skammet meg. Men det betyr ikke at jeg slenger masse dritt om de som liker det, men ofc, prøver jeg å få dem over fra the darkside. Han spurte om det var bra, ikke om det var pent, når noen spør sånne spørsmål, så er det ve ganske opplagt at de liker utseende.

edit: For at denne her skal være on topic, vile jeg bare si at du bør vente og se til det kommer noe info omd et, eller maile entshop for info.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke poenget med et "gamer kabinett"..

Billig plastikk drit som blir ødelagt når det transporteres + at de ser ut som oversminka billige horer. Kjøp heller et skikkelig chieftek kabinett eller lian li.

Kjøper du et sånt oppsminka møkka kabinett kommer du til å angre etter 3 uker alikevel.

..men det er ingen som hører på meg alikevel :dontgetit:

Lenke til kommentar

Billig plastikk drit som blir ødelagt når det transporteres + at de ser ut som oversminka billige horer. Kjøp heller et skikkelig chieftek kabinett eller lian li.

Kjøper du et sånt oppsminka møkka kabinett kommer du til å angre etter 3 uker alikevel.

Hehe, joda.. men det er liksom så selvsagt at man ikke gidder svare ;)

Lenke til kommentar

var eg deg vill eg ikkje ha kjøpt det.. ser billig ut, er billig og sikkert elendig kvalitet... skal du ha kvalitet so kjøp et kabinett som er i alu!! :love:

(børsta alu er so nice :love: ) men men.. det er no bare min meining...

kanskje du vil ha noken av desse?

shark

Tsunami

Armor

har Tt shark sølv og er meger fornøgd med det, meget god kvalitet (alu), god plass, grei pris, fint utseende, smarte løsninger, passer perfekt til Big Water vannkjøling

Lenke til kommentar
var eg deg vill eg ikkje ha kjøpt det.. ser billig ut, er billig og sikkert elendig kvalitet... skal du ha kvalitet so kjøp et kabinett som er i alu!! :love:

(børsta alu er so nice :love: ) men men.. det er no bare min meining...

kanskje du vil ha noken av desse?

shark

Tsunami

Armor

har Tt shark sølv og er meger fornøgd med det, meget god kvalitet (alu), god plass, grei pris, fint utseende, smarte løsninger, passer perfekt til Big Water vannkjøling

Helt enig med deg alle de kabinettene du foreslo er fine og bra. (min personlige favoritt er armor :love: )

Lenke til kommentar

Men de BØR høre på deg!!!!

du har rett der ass.

det er bare stygt hvorfor ikke bare kjøpe et ordentlig kabinett som ser ok ut istedetfor sånn erke stygt fjortiss møl.

skal man ha lys så må man mekke hulle selv og da kan man jo selv bestemme fjortiss faktoren, og man kan velge hvor mye lys man ska ha osv.

Lenke til kommentar
eg skall ha kabinett fra netshop.  maks 1500kr.  strømmforsyning og kabinett.

et som ser bra ut og er bra.

korfor skal du ha et kabinett frå netshop?

Kansje fordi han skal kjøpe pc eller noe annet derfra, og vil slippe ekstra frakt? Er ikke billig å frakte kabinetter.

Hva med dette?, ser jo ganske bra ut.

Eller denne og dette.

Eller dette og denne.

Så er det hvilket kabinett du personlig liker best, og om du setter psu eller kabinett høyest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...