djorgen Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Heihei Vurderer å kjøpe rgb-kabelen.. "advanced scart cable" .. http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...php?artId=XBASC Funker denne med hvilken som helst eldre tv, bare den har SCART? Vil bildet forbedres selv om vi har en 10 år gammel tv? På forhånd takk for all hjelp.. Jørgen. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Trur ikkje du vil merke noen forskjell Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Du "trur" ikkje? Må ha et 100% sikkert svar :smile: Noen som HAR denne duppeditten? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Oppdatering: Sjekka i innstruksjons-boka for den 10 år gamle tv'en, og der sto det noe om forskjellige RGB-farger osv. for scart-tilkoblinga... så da REGNER jeg med at det går i orden. :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 På min noget tilårskomne 29" fargetv så hjalp den kabelen iallfall. ca. 8-10 år gammal. Bildet ble skarpere enn med bruk av den kabelen som fulgte med originalt :smile: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Flotters :smile: Så åssen blir kvaliteten da? Blir karrakterer og textures "hakkete" i sida? Broren min har PS2, prøvde GT3, og der var bilene og trærne tydelige hakkete... selv om spillet i seg selv skal ha veldig god grafikk.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Det blir bedre ja, men tror ikke du merker så forskjell hvis du har f.eks en 21", men har du 28" widescreen eller større er det bedre bilde. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Stemmer...stemmer...godt, godt... vi har vel en 28 tommer ja, så det går vel bra.. Nei nå erre på tide å køye :smile: Night! XBox imorra! :grin: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Boksen i hus nå... KONGE-grafikk selv på vår 10 år gamle tv :smile: ... kjøpte rgb-kabelen da... samt en ekstra kontroller + Halo.. Detta ruler:-) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jepp! Jeg fikk for litt siden ny TV, en Panasonic 28" Widescreen 50Hz. Kjøpte også RGB kabelen til XBoxen, og det var kjempestor forskjell fra den composittkabelen som følger med, bildet ble helt flimmerfritt og krystallklart! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 da jeg kjøpte nintendo 64 til min 17 år gamle tv, kjøpte jeg med en kabel til gamle tv'er (husker ikke hva den heter), men den trengte jeg ikke. hjalp dette noe eller har du allerede fått svar? (gadd ikke å lese hele tråden) :smile: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Hei ja.. foreslår at du leser hele tråden før du svarer. :smile: MEN ja, den funka ivaffal .. vet ikke om det ble no særlig bedre, for jeg har bare spelt MED kabelen.. aldri standard-greia.... men grafikken er vaffal konge :smile: Hej Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hallå Du nevner at grafikk på PS2 blir tydelig "hakkete" ("jaggies" på fagspråket) i kanten når man bruker RGB kabel. Dette er jo fordi bildet blir så klart at man kan se pixelene tydeligere - og derfor en forbedring? Eller? Regner med at X-Boksen har bedre anti-aliasing (system for å jevne over jaggies) enn PS2. Jeg vil også ha X-Box... Er misunnelig... _________________ Who messed with my anti-paranoia shot!?!? [ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-03 22:17 ] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Sammenligner man Halo på XBox og GT3 på PS2, så er Halo en drøm i forhold... tonnevis med "hakkete" textures i GT3.. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 har xbox jeg også nå, grafikken er ok i halo. men på splitscreen er det mye bedre... grafikken er jo dritgod på begge skjermene og en ser godt hvor en går og slikt. jeg har runnet halve spillet på cooperative, men så gikk jeg lei det. er for ensformig, er litt lei fps spill for tiden. men multiplayeren er jo bra (mye mye bedre enn på ps2), og det er stor fordel at du kan linke med 2 maskiner, 2 spill og 2 vanlige linke ledninger og hub. jeg har bare prøvd halo, men jeg ville ikke byttet xbox mot ps2. jeg liker bedre spillene som er til ps2 nå. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Polla: Har et tips til deg... PS2 har vært ute 2 år nå..eller mer.. Vent til XBOX'en har vært ute 2 år, så ska jeg banne på at du ville skifta mening angående spilla.. Går ikke ann å sammenligne hvete og brød - de er i to forskjellige faser av en syklus Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Grattis med box! You are wise... Hei fjærkre... Rundet halve spillet i co- op men så gikk du lei fordi det er for ensformig..? Betyr det at du ikke har rundet spillet i singleplayer heller? Bare undrer... :wink: Og jepp det kommer masse digg til Xbox! Splinter Cell Project Ego Blinx: The time Sweeper Project Ego Battlefield 1942 Project Ego R6: raven Shield Project Ego Panzer Dragoon Orta Project Ego Midtown Madness 3 Project Ego Mechassault Project Ego Unreal Championship bare for å nevne noen ytterst få... ...Glemte jeg å nevne Project Ego? Og er kabelpøkket verdt penga? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:22, Nymfo- Olga skrev:Grattis med box! You are wise...Hei fjærkre...Rundet halve spillet i co- op men så gikk du lei fordi det er for ensformig..?Betyr det at du ikke har rundet spillet i singleplayer heller? Bare undrer... :wink:Og jepp det kommer masse digg til Xbox!Splinter CellProject EgoBlinx: The time SweeperProject EgoBattlefield 1942Project EgoR6: raven ShieldProject EgoPanzer Dragoon OrtaProject EgoMidtown Madness 3Project EgoMechassaultProject EgoUnreal Championshipbare for å nevne noen ytterst få......Glemte jeg å nevne Project Ego?Og er kabelpøkket verdt penga? Tror du glemte: BC Brute Force Ninja Gaiden DoA Ex. RE Deus Ex 2 Enclave Breed Shenmue II The Unseen Psychonauts Phantasy Star Onliine Black & White: Next Gen Elder Scrolls III: Morrowind Dino Crisis 3 Stalingrad The thing Gun Metal Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quoting myself: " bare for å nevne noen ytterst få " Men du får bare pumpe på lista... :wink: I love my Xbox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå