Edstro Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei. Her tar eg for meg 2 disker. Den ene disken er der win2000 på og den andre er der ingen ting på. Så tenkte eg og legge inn winxp på den andre disken. Ikkje noe multiboot. Så eg koblet vekk win2k disken og la inn xp på den nye disken. Nå vil eg fjerne xp. Kan eg ikkje bare koble til win2k disken og boote fra den også slette alt av winxp mapper som liger på den andre disken? Hjelp Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Burde gå greit ja, er bare å velge rett disk i BIOS som du ønsker å boote fra, start opp, og slett, gjerne hele partisjonen du har hatt windows xp på. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Burde gå greit ja, er bare å velge rett disk i BIOS som du ønsker å boote fra, start opp, og slett, gjerne hele partisjonen du har hatt windows xp på. Det er sånt eg ønsker og gjør det. Men eg vil ha et bekreftende svar på at det går. Føre eg teste Endret 22. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Men eg vil ha et bekreftende svar på at det går. You got it Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 for min del selv jeg ikke helt problemet jeg. hva kan egentlig gå galt da? om du har tatt backup av de viktige dataene du skal ha å lagt det på andre partisjoner eller cd plater enn Windows partisjonene så har det ikke så mye å si mener jeg iallefall. Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Blablabla.. Jeg forstår ikke hva du mener wil, det blir ei salig smørje med bokstaver som jeg ikke klarer å sette i sammenheng. Dessuten synes jeg hele tråden er en smule patetisk. Hvordan skal man lære, eller oppta lærdom uten å prøve selv ? Det er bare å huske at det meste går, så lenge man legger litt vilje og tolmodighet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå