_LA_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gjelder for alle filer, ikke bare filmer. På ccxgui, "Settings" og "Chech NT Service Status" Står det "ccXGui NT Service is running"? Mulig du må trykke på "Start NT Service" først. Hvis det ikke funker, så sjekk om: du har kontakt mellom pcen og xboxen? Kan du koble til med ftp prog? Får du ip på xboxen? Hvilket dash bruker du? Litt rotet jeg veit, skreiv etterhvert som jeg kom på ting... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ok, en grundig forklaring da...Gå inn på Xbox-Scene og last ned ccxgui. Bare ccxgui. Dobbeltklikk med musa på den fila du lasta ned og innstaler programmet. Start så opp ccxgui og velg hva du vil dele osv under "Main". Gå så til "Settings" og huk av for "Run as NT service". Trykk så på det krysset oppe i høyre hjørne for å lukke den. Så starter du opp xboxen og går inn i xbmc. Velg "My Videos" (hvis språk er satt til engelsk) Velg "XBMSP Network Servers (Auto Discover)" Også skal maskin din komme frem på skjermen, hvis ikke, gjør alt på nytt igjen, evnt fix nettverket ditt... Hva er fordelen med dette iforhold til å bare gå inn i en shared folder på maskinen min? Det fungerer ihvertfall helt topp for meg. Skjønner liksom ikke vitsen med å måtte kjøre et eget program, men kanskje du kan overbevise/opplyse meg? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Så klart er det ingen fordel nei, unntatt at du kan dele de mappene du vil. Holde litt enklere oversikt osv.. Bruker den selv. Liker å slippe å trøkke meg ihjel når jeg skal navigere meg igjennom hddene mine. Er ikke her for å overbevise noen jeg, bare opplyser om mulighetene... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gjelder for alle filer, ikke bare filmer.På ccxgui, "Settings" og "Chech NT Service Status" Står det "ccXGui NT Service is running"? Mulig du må trykke på "Start NT Service" først. Hvis det ikke funker, så sjekk om: du har kontakt mellom pcen og xboxen? Kan du koble til med ftp prog? Får du ip på xboxen? Hvilket dash bruker du? Litt rotet jeg veit, skreiv etterhvert som jeg kom på ting... Det står "ccXGui NT Service is running" Har trykket "Start NT Service" Det funker ikke, hvordan kan jeg sjekke kontakten? Jeg finner ingen ip, jeg klarer heller ikke å koble opp via FTP. Jeg bruker Evox dash. Når jeg åpner mappen så er det ingenting der. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Prøv: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=333108 og/eller http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=384093 - Les hva ABautz skriver. Les gjerne også på Xbox-Scene Enjoy.. Endret 1. mars 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) argh, dobbeltposting... Endret 1. mars 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå