jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vis jeg dekker til alle kontaktene på hovekortet, Går det an å spraylakkere det med UV lakk da uten at det sier poff. vente med å sette i kontakten til lakken har tørka da selfølgelig Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Vis jeg har tatt ut bios batteriet Lenke til kommentar
loqron Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vis jeg dekker til alle kontaktene på hovekortet, Går det an å spraylakkere det med UV lakk da uten at det sier poff. vente med å sette i kontakten til lakken har tørka da selfølgelig Send en PM til Brainbug90 tror han har gjort det Husk og dekke til PCI slots og AGP slot og cpu hullene legg inn bilde når du er ferdige Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Gjorde det her om dagen og det funka kjempefint! Teipe bare over de mest sårbare komponentene.. + Slot'ene da.. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg trudde det her skulle ende opp som gullkorn jeg Ja jeg skal legge ut bilde, bare kjøpe lakk først, og maskerings tape Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis lakken ikke er elektrisk ledende bør det gå bra. Hvis ikke bør du ikke gjøre det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tok en test på det! Par batterier, spraylakkert treplate og reggisen min! Brukte den fra Europris.. Så den kan jeg si er trygg! "Ikke prøv dette hjemme".. Hehe.. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Tenkte jeg skulle ha en sånn lakk men jeg vet ikke om den leder strøm. er det noen som har kjøpt sånn evt vet om noen andre? på forhånd takk Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Husk å maskere NB, kjøleribber og annet som kan bli varmt da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tror ikke den skal lede strøm.. Men hva er det egentlig som gjør at en spraylakk leder strøm? Uansett går vel ann å blande den ut med strømkiller (Et stoff som sørger for at noe ikke leder strøm)! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vanlig billakk leder strøm så det holder. Å spesielt metallikk. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 HAr du neon eksempler på strømkiller, gjerne med litt hyggelig pris. ikke noe som er under streng forskning hos russisk erretning eller no sånne dyre greier Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har ingen linker her og nå.. Fikk en link for 1 år sida i et annet forum, og dum som jeg er tok jeg ikke vare på den! Koster rundt 100-200 shpenn for en kvartliter tror jeg.. Til 1 liter tror jeg det trengs 200ml! Varierer.. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tok en test på det! Par batterier, spraylakkert treplate og reggisen min! Brukte den fra Europris.. Så den kan jeg si er trygg!"Ikke prøv dette hjemme".. Hehe.. Batterier? bedre å bruke en ledning fra stikkontakten Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Først Lakke hk, og så ta ledningpå vær sin side av hk men 230v Edit: fjernet mislykka quote Endret 22. februar 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Med reggis? Vil da leva litt til.. Om man har et voltmeter eller multimeter eller no sånt er det jo ikke noe problem, men jeg tror ikke tannlegen min hadde likt å jobbe med en grilla regulering..! Hehe.. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei Jeg er sveiser av yrke, og kan si det at det er umulig å få jordet sveisaperatet på noe som er lakert....så di fleste lakktyper er nokk ikke elektrisk ledene....metalik lakk skall jeg ikke være påstålig....men vanlig lakk er det vertfall ikke Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Takk Blue nå er det bare å finne noe mer å handle på frozencpu så jeg slipper å betale 14 dollar i frakt når lakken koster 14 Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette skulle hjelpe . http://www.metku.net/index.html?sect=view&...nting/index_eng Lenke til kommentar
loqron Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Takk Blue nå er det bare å finne noe mer å handle på frozencpu så jeg slipper å betale 14 dollar i frakt når lakken koster 14 Du kan jo kjøpe lakk fra lokalbutikk så slipper du frakt.. Anbefaler Quick Farveglede og fargeriket selger quick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå