Gå til innhold

Ny mobil med bluetooth og vga cam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 6600 er ikke utatert, selv om den er gammel. Den er kanskje ikke 100% moderne, men den er ca. 79% (bare kødder (for sosser som ikke skjønner hva kødder betyr så betyr det tuller).

Forskjellen mellom Nokia 6600 og 6630

6600 har ikke Megapiksel kamera, ikke 3G og ikke EDGE (vet ikke om 6630 har det, men tror det!)

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom Nokia 6600 og 6630

6600 har ikke Megapiksel kamera, ikke 3G og ikke EDGE (vet ikke om 6630 har det, men tror det!)

Og 6630 har ikke ir. 6630 har: MP3-spiller, i stereo. Mer internminne, RS-MMC, (6600 har MMC).

med andre ord; nokia 6600 er en telefon som basser mine behov veldig bra :innocent:

Lenke til kommentar

Da Siemens Sx1 ble testet hadde den en elendig FW, men etterhvert har den fått bra FW.

Ikke ta feil, har en Nokia 6600 selv, (som nok er blandt de beste telefonene jeg har hatt) og anbefaler den på det sterkeste, men prøver å gi deg litt valgmuligheter.

Er forøvrig sant at SX1 har verre kamera og skjerm enn Nokia 6600 (lysstyrke på skjerm, fargegjengivelse/skarphet på kamera), var en av grunne til at jeg endte opp med Nokia 6600 (og at den på det tidspunktet var langt bedre, grunnet bugs/trøbbel med SX1).

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

6600 er absolutt et godt valg, jeg synes faktisk lyden er rimelig bra til å være såpass liten høyttaler...

Solgte min M65, og siden A50`n min streika måtte jeg ha en annen mobil, valget falt på 6600 til 1500,- ( QXL ), siden jeg ville ha noen funksjoner når jeg først kjøpte en mobil.. fikk VELDIG mye for pengene, har kjøpt meg 256mb minnekort og trenger IKKE bekymre meg for lite minne ;)

Er storfornøyd, denne telefonen skal jeg ha til jeg finner den "perfekte" for meg ;) ..

:thumbup:

Lenke til kommentar
Lyden på høytaleren? (Den som brukes fks. når man legger den fra seg på bordet)

Den synes jeg vel er ganske dårlig, helt til det kommer til stemmer og ringetoner, der den er helt grei til sitt bruk.

synes faktisk lyden er grei til avspilling av en sang eller 2, ikke no stor lydopplevelse, men du hører fint hva de skriker/sier, og melodien kommer fint fram :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg gode erfaringer med mpx.no og komplett.no Men ser i prisguiden at kanskje ikke disse to butikkene er det billigste valget. En idé kan jo være å lese noen av erfaringene i prisguiden på de forksjellige butikkene, og kanskje også bruke webshopguiden til hw.no :)

Lenke til kommentar

Hm.. Du burde kanskje søke på kelkoo.net eller i prisguiden på dagbladet, som opererer med alle nettbutikker, omtrent

Amobil har ikke avtale med alle nettbutikkene..

Prisen på 6600 synker, men det gjør også antallet butikker som fører den

Den burde være mulig å få til rundt 2100... De som har den billigere har den ikke :no:

Akkurat der er prisguiden litt treg..

Men på SX1 er jo amobils billigste den billigste jeg klarte å finne også

PS: personlig mener jeg 6600 burde stå litt foran SX! om prisen ikke er viktigst

Lenke til kommentar

jeg synes sx1 er et bra valg hadde den selv før og var mer fornøyd med den enn med 6600. tastaturet er uvant i begynnelsen men du blir vant til det og skriver fort etter en stund. selv om du ikke skal bruke den som mp3 spiller er det jo greit med radio. det som og er bra er at du kan oppdatere fw selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...