meastp Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei! Vi driver og pusser opp kjøkkenet, og jeg tenkte jeg kunne få bruk for kjøkkenvifta. Derfor demonterte jeg den og tok vare på den. Viften er av type radialvifte. Den suger altså luft inn mot midten, og blåser ut på sidene (rundt hele). Hvordan kan jeg best få utnyttet denne dersom jeg lager et "spesialsydd" kabinett til den? Jeg har testet den og den lagde ikke mye støy. Jeg regner med at turbulens sørger for dette. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 sikkert ikke MANGE som har erfaring med dette, men personlig ville jeg sørga for et lite spesialsydd støvfilter også Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 sikkert ikke MANGE som har erfaring med dette, men personlig ville jeg sørga for et lite spesialsydd støvfilter også Joda, har tenkt på det... Det jeg lurer mest på, er hvordan jeg skal unngå turbulens... kanskje dette passer bedre i teknologi/vitenskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå