Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Lenge leve Frekkas! ------------------------------- Er det noen vitner i saken? Som bekrefter at Gaahl faktisk har sagt det? Endret 25. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det er vel ingen andre enn fornærma sjølv i saka som har sagt at Gaahl sa han skulle drikke blodet hans. np: Gorgoroth - A World To Win Endret 25. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tror dere han ser sånn ut når han besøker morra si? Kanskje hun er en tr00, bloddrikkende heks? Kanskje moren jevnlig drikker blod av Gaahl's selvpåførte sår..? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Takk for at du deler din viten om Gaahl som person og di djupe innsikt i Black Metal med oss, Frekkas. Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Et menneske må ta konsekvensene av sine handlinger og være forberedt på dømt deretter, både av andre mennesker og samfunnet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Gaahl er ganske grei...bortsett fra at han kan være ganske ustabil i fylla og er en rasistisk faen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!: Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!: Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol. Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!: Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol. Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er. For ikke snakke om Horde og Antestor Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!: Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol. Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er. For ikke snakke om Horde og Antestor Osv osv... Fy så onde de er... Endret 25. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Gaahl er ganske grei...bortsett fra at han kan være ganske ustabil i fylla og er en rasistisk faen. And thats why I like him MVH: PandoRa :: Metal Messiah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Inviterer Gaahl på blodvafler ikveld jeg. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Inviterer Gaahl på blodvafler ikveld jeg. kan jeg komme også?? si til han at jeg tar med litt shampo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Inviterer Gaahl på blodvafler ikveld jeg. Gi han ein klem fra meg. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Noen som vet når Dimmu var på "først å sist", fikk lyst å se hvordan slike folk er til vanlig... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Noen som vet når Dimmu var på "først å sist", fikk lyst å se hvordan slike folk er til vanlig... "Slike folk"? Du tror alle som har laget musikk innenfor genren svartmetall er like? Hvis du er interessert i Gaahl, se et intervju av han på www.peterbeste.com -> norwegian black metal -> gruppe 02 -> trykk på bildet av Gaahl. Han er ikke satanist, forresten. Han er en blotmann, en Åsatruer. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hva er forskjellen? Han bor i en hytte alene, i et avsideliggende strøk. Han ser mishandligen sin som en måte å "lære" offeret sin livsfilosofi. Ganske lekkert igrunn. Mannen skulle vært årelatet, eller som han sier selv: Det beste hadde vært å kappet armene av. Dette vesenet hører hjemme på en lukket institusjon! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Dobbel Endret 25. februar 2005 av Frekkas Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Merkelig, Frekkas, men når jeg leser dine innlegg føler jeg akuratt det samme. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om. Et menneske må ta konsekvensene av sine handlinger og være forberedt på dømt deretter, både av andre mennesker og samfunnet. Da lurer jeg virkelig på, hva mener du satanister driver med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå