Gå til innhold

Han vil drikke blodet ditt


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zyklon har talt! I'm not worthy.

Fint at Jan-aksel (Mayhem) engagerer seg også. Han må jo gjøre NOE i tillegg til å henge på Strømmen-senteret og skremme pensjonister.

Jeg har vokst opp på Svalbard og vet ganske mye om kalde og grimme vinternetter, kommer mye bra blackmetal av sånt. Så flyttet jeg til Nord-Norge, og dro inn i skogen med gitaren, en 4-spors kassettspiller og tok opp mesterverket "Urghoth Grim sathanae", en demo trykt opp i 6 eksemplarer der alle låtene klokker inn på 7:06 minutter.

Haha! Den var det nok bare jeg og du som skjønte.

Lenke til kommentar
Drikke blodet hans? Gaahl er vegetarianer, så dette kan virke litt rart.

 

Mange svartmetallere er vegetarianere. For den gemene hop kan dette virke litt rart. Hvordan kan en übergrim, bloddrikkende satanistisk svartmetaller være veggis? Dette er noe jeg tar opp i min nye bok "Hvordan være satanisk og grim uten å overse den ydmyke kålen".

 

Denne boken er resultatet av mange års grundig research som jeg i god nasjonalsosialistisk og tr00 ånd har jobbet med under kalde vintermåner i urskogen Grakskihr. Spising er svært problematisk for den gjengse svartmetaller da de fleste dyr her til lands ikke er sataniske, men bare rusler rundt og spiser gress, istedet for å skrike ut sataniske vers mens de drikker av blodet til Poserlord.

 

Takket være generøse donasjoner fra anonyme norske svartmetallere, med Hellhammer i spissen som deres talsmann, er det nå flere spesialgårder hvor det ales opp nekrosataniske kult-dyr som månekua, satansauen og selvsagt vinterkyllingen. Nekromoskus er en ettertraktet, men dog sjelden delikatesse som kun de mest fremgangsrike svartmetallere som Darkthrone kan unne seg. Gaahl er et tydelig tegn på at norske svartmetallere lider av feilernæring. Mangelen på livsviktige satanoproteiner og anti-mineraler som kroppen hans trenger fra godt satanisk kjøtt gjorde Gaahl sinnsyk. Han trodde han angrep et polarpinnsvin. Hvorfor ellers skulle han drikke blodet til en poser? Om ikke poser-blodet har vært frosset i minst 666 år på bunnen til en mørk, fiskedød fjord så er det dødelig for en true satanisk kultsvartmetaller å drikke det.

 

Jeg hadde forventet at det norske rettssystemet hadde tatt hensyn til dette. Gaahls forsvarer nevnte ikke dette til retten engang. Det norske rettssystemet er sannelig i forfall, og folk som Gaahl må betale for det. En skam.

:!: Det er det mest latterlige jeg noen gang har lest!! Er det der seriøst?? :dontgetit: :!: . Den her var den beste:

 

Gaahl er et tydelig tegn på at norske svartmetallere lider av feilernæring. Mangelen på livsviktige satanoproteiner og anti-mineraler som kroppen hans trenger fra godt satanisk kjøtt gjorde Gaahl sinnsyk. Han trodde han angrep et polarpinnsvin. Hvorfor ellers skulle han drikke blodet til en poser? Om ikke poser-blodet har vært frosset i minst 666 år på bunnen til en mørk, fiskedød fjord så er det dødelig for en true satanisk kultsvartmetaller å drikke det.

 

:w00t:

Den boka må bli genial! Fortsatt helt latterlig alt sammen. Han kan jo si i retten at han var underernært på satanoproteiner og anti-mineraler som gjorden han sinnsyk :!:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Innviklet formulering i VG, avisenes Se & hør? Gisp. :)

Ja, styggedom den der :nei:

 

I retten sa Gaahl ifølge den fornærmede at «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt» da han angrep.

 

Denne setningen er flertydig, får ikke noe vettig ut av den:

Sa Gaahl i retten «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt»?

Da angrep han i retten også.

Eller var det i retten at den fornærmede forklarte at Gaahl sa «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt»? I så fall sa han det jo når ugjerningen skjedde.

Lenke til kommentar
syntes hele denne saken er latterlig. hvorfor har dere fordommer mot en mann pga han kler seg litt spesielt? fordrar ikke slike personer som bedømmer folk på utseende og klesstil!!  :nei:

Fordi at man KAN dømme personer etter klesvalg og utseende! Ihvertfall hvis "utseende" innebærer sminke osv, og ikke hvordan 'personen ble skapt/født'. Dette mener nå jeg ihvertfall.

 

Nå skal jeg ikke kommentere Gaahl så mye, da eneste bildet jeg har sett er det bildte som sto i VG, men; Jeg mener foreksempel at folk -kanskje jenter spesielt- som kler seg veldig utfordrende (hor*host*ete*host*), med bar mage, push-up BH, osv, osv er veldig overfladiske personer. Det finnes mulig unntakt, men spør du meg, tror jeg virkelig at jeg ikke bommer mye. Der går de rundt og fryser og prøver å trekke ned den lille genser'n, som passer (så vidt!) til ei 12 år gammel jente, for ikke å fryse.. fordi den må være så "kort" for å 'ta seg godt ut'. Herregud, sier jeg bare!

 

Jo! Det er greit at folk kler seg forskjellig, men man kan faktisk si noe om personen på grunnlag av klesVALGET, da det faktisk er et VALG det nettopp er. Og blir ikke et valg tatt på grunnlag av ens person holdninger og meninger om 'hvordan ting skal/bør være' osv?!

Lenke til kommentar

:hmm::dontgetit:

 

hmm...jaja...uansett hva folk sier, så er gaahl en stille og rolig fyr! åssen VET(!!) jeg dette?? jo....en gang når gorgoroth hadde konsert her(på Hamar(les: hydranten)), så møtte jeg og en kompis opp litt før konserten starta(les: 3timer :p ) og da møtte vi gaahl....vi satte oss ned, og tok en prat... pratet ikke om noe spesielt, bare satt og skravla litt, da han plutselig kasta seg frem og kjørte sine gedigne hogg-tenner ned i nakken på kompisen min!!!! neia bare kødda.... mens vi satt og prata, spurte han oss om en tjeneste(les: jaok :p loool)...han spurte oss pent, om vi kunne gå på butikken og kjøpe litt hår-shampo til han :w00t: ikke no spesielt merke sa han...bare no shampo.... så gjorde vi det da... når vi kom tilbake litt senere ble han veldig glad, og takket oss for hjelpen, og var veldig hyggelig... men så plutselig, kastet han seg frem og glefset etter oss, og ropte: ARRRGG!! jeg skal drikke blodet deres!!!, men skummen stod fra munnviken....neida! kødda igjen!!

men...fra spøk til alvor... han er en NICE GUY! stille og rolig fyr på dagen! (på natta og fylla vet jeg ikke no om :thumbup: )

 

MVH: PandoRa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...