Gå til innhold

Han vil drikke blodet ditt

chil

Anbefalte innlegg

Ville ikke overrasket meg om fornærmede har funnet på hele bloddrikking-greiene for å få Gaahl dømt.
I retten sa Gaahl ifølge den fornærmede at «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt» da han angrep.

Your point is?

Jeg tror ikke «bloddrikkegreia» er noe fornærmede fant på, fordi Gaahl faktisk sa det i retten. Det er ikke noe fornærmede anklager ham for.

Jeg tror ikke det han sa var så veldig seriøst ment, men jeg kan, med forbehold om at jeg har misforstått alt, si at han faktisk har sagt det.

Det er tydelig at du ikke forstår setningen du selv siterte. Gaahl sa I FØLGE DEN FORNÆRMEDE, dette er ikke det samme som at Gaahl sa. "I følge den fornærmede" indikerer at den fornærmede påstår at Gaahl sa det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, for en lol person.

Tviler på at jeg ville fått noen tilfredsstillerse av og hoppe rundt på en scene dekket i blod og hyle og brøle mens jeg stikker sauehoder på påler :p

ÅÅ, Roger du fortena pryl. Gaahl laga nydelig musikk sammen med bandet Gorgoroth. :p

-------------------------------

Og det bildet var et teit bilde når de skulle vise frem bilde av en person skal de kanskje ta et bilde av han som er han til normalt, noen black metal entusiaster går med sminke til vanlig også men jeg tviler på han går slik til vanlig. De burde legge ut et bilde av han ser ut slik han vanligvis gjør.

Dessuten er jeg sikker på at den som annmeldte han var en sjikkelig tosk.. og som sagt tidligere så var det nok ikke uprpvosert. Og mye av grunnen til alt dette oppstyret er nok at han spiller i et black metal band og for teite arrogante folk så er alle som hører på black metal satanister og ofrer dyr til satan. De fleste black metal entusiaster er helt normale folk som bare liker musikksjangeren, vi bor i et fritt land så folk burde få høre på den musikken de selv ønsker uten å bli dømt av andre folk på grunn av det.

Dessuten vil jeg tro at Gaahl ville skremme fyren og kuttet litt i han og drakk blodet for å gjøre han redd eller noe..

Lenke til kommentar

Ikkje gi fyren alkohol iallefall. Då går det galt. Har no nesten slått ihel fleire folk når han har vore ute på fest...

Trivelig kar sikkert, og mange blir jo kvalme, kranglete og er ekstremt mykje ute etter bråk når alkoholen har gått til haue på folk... :)

Har forresten hørt ei "vandrehistorie" om han, en gaffel og ei kneskål... :shrug:

Lenke til kommentar

Drikke blodet hans? Gaahl er vegetarianer, så dette kan virke litt rart.

Mange svartmetallere er vegetarianere. For den gemene hop kan dette virke litt rart. Hvordan kan en übergrim, bloddrikkende satanistisk svartmetaller være veggis? Dette er noe jeg tar opp i min nye bok "Hvordan være satanisk og grim uten å overse den ydmyke kålen".

Denne boken er resultatet av mange års grundig research som jeg i god nasjonalsosialistisk og tr00 ånd har jobbet med under kalde vintermåner i urskogen Grakskihr. Spising er svært problematisk for den gjengse svartmetaller da de fleste dyr her til lands ikke er sataniske, men bare rusler rundt og spiser gress, istedet for å skrike ut sataniske vers mens de drikker av blodet til Poserlord.

Takket være generøse donasjoner fra anonyme norske svartmetallere, med Hellhammer i spissen som deres talsmann, er det nå flere spesialgårder hvor det ales opp nekrosataniske kult-dyr som månekua, satansauen og selvsagt vinterkyllingen. Nekromoskus er en ettertraktet, men dog sjelden delikatesse som kun de mest fremgangsrike svartmetallere som Darkthrone kan unne seg. Gaahl er et tydelig tegn på at norske svartmetallere lider av feilernæring. Mangelen på livsviktige satanoproteiner og anti-mineraler som kroppen hans trenger fra godt satanisk kjøtt gjorde Gaahl sinnsyk. Han trodde han angrep et polarpinnsvin. Hvorfor ellers skulle han drikke blodet til en poser? Om ikke poser-blodet har vært frosset i minst 666 år på bunnen til en mørk, fiskedød fjord så er det dødelig for en true satanisk kultsvartmetaller å drikke det.

Jeg hadde forventet at det norske rettssystemet hadde tatt hensyn til dette. Gaahls forsvarer nevnte ikke dette til retten engang. Det norske rettssystemet er sannelig i forfall, og folk som Gaahl må betale for det. En skam.

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar

Zyklon har talt! I'm not worthy.

Fint at Jan-aksel (Mayhem) engagerer seg også. Han må jo gjøre NOE i tillegg til å henge på Strømmen-senteret og skremme pensjonister.

Jeg har vokst opp på Svalbard og vet ganske mye om kalde og grimme vinternetter, kommer mye bra blackmetal av sånt. Så flyttet jeg til Nord-Norge, og dro inn i skogen med gitaren, en 4-spors kassettspiller og tok opp mesterverket "Urghoth Grim sathanae", en demo trykt opp i 6 eksemplarer der alle låtene klokker inn på 7:06 minutter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...