Gå til innhold

Han vil drikke blodet ditt


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for at du deler din viten om Gaahl som person og di djupe innsikt i Black Metal med oss, Frekkas.

Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om.

 

Et menneske må ta konsekvensene av sine handlinger og være forberedt på dømt deretter, både av andre mennesker og samfunnet.

Lenke til kommentar
Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om.

Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!:

Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol.

Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er.

Lenke til kommentar
Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om.

Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!:

Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol.

Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er.

For ikke snakke om Horde og Antestor :roll:

Lenke til kommentar
Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om.

Haha, ja, alle band med growl-vokal er selvsagt satanister. :!:

Selvfølgelig er de det.. Bare se på Extol.

Ikke glem Mortification. Fy, så sataniske de er.

For ikke snakke om Horde og Antestor :roll:

Osv osv... Fy så onde de er...

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Noen som vet når Dimmu var på "først å sist", fikk lyst å se hvordan slike folk er til vanlig...

"Slike folk"? Du tror alle som har laget musikk innenfor genren svartmetall er like?

Hvis du er interessert i Gaahl, se et intervju av han på www.peterbeste.com -> norwegian black metal -> gruppe 02 -> trykk på bildet av Gaahl.

 

Han er ikke satanist, forresten. Han er en blotmann, en Åsatruer.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen?

Han bor i en hytte alene, i et avsideliggende strøk. Han ser mishandligen sin som en måte å "lære" offeret sin livsfilosofi. Ganske lekkert igrunn.

 

Mannen skulle vært årelatet, eller som han sier selv: Det beste hadde vært å kappet armene av.

 

Dette vesenet hører hjemme på en lukket institusjon!

Lenke til kommentar
Jeg generaliserer han inn i gruppen jeg kaller satanister og det samme med musikken, hvordan han er som person bryr jeg meg egentlig fint lite om.

 

Et menneske må ta konsekvensene av sine handlinger og være forberedt på dømt deretter, både av andre mennesker og samfunnet.

Da lurer jeg virkelig på, hva mener du satanister driver med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...