Gå til innhold

Han vil drikke blodet ditt

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Media har blåst det opp som bare det, og offeret i denne saken har selvsagt spilt på at tiltalte er vokalist i et black metal-band. Satanisme går ikke ut på å ofre/drikke blod, men det vet selvsagt ikke Ola Nordmann. Ville ikke overrasket meg om fornærmede har funnet på hele bloddrikking-greiene for å få Gaahl dømt.

Lenke til kommentar
Media har blåst det opp som bare det, og offeret i denne saken har selvsagt spilt på at tiltalte er vokalist i et black metal-band. Satanisme går ikke ut på å ofre/drikke blod, men det vet selvsagt ikke Ola Nordmann. Ville ikke overrasket meg om fornærmede har funnet på hele bloddrikking-greiene for å få Gaahl dømt.

mulig det, men ser for meg han slurpe i seg et par liter...går satanisme ut på å se faens inni helvetes skummel ut da?

Lenke til kommentar
Ville ikke overrasket meg om fornærmede har funnet på hele bloddrikking-greiene for å få Gaahl dømt.
I retten sa Gaahl ifølge den fornærmede at «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt» da han angrep.
Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Det bildet er et coverbilde fra en av Gorgoroth-skivene, mannen ser da ikke sånn sminka ut til vanlig. Folk som kjenner ham sier han er en veldig rolig, reflektert fyr. Men litt ustabil i fylla kanskje. De fleste burde skjønne at folk ikke går rundt i liksminke til vanlig, platecoverbilder gjør man seg til litt ekstra. Media har blåst den tullesaken opp fordi han spiller i black metal-band. Er ikke sikkert det er sant engang. Det var nok neppe helt uprovosert det som skjedde heller. Vi får jo bare vite den ene side av historien, fyren som anmeldte ham kan jo si hva han vil.

Euronymous er en dårlig sammenligning. Den karen var en ildsjel, og grunnlegger av både platebutikk og plateselskap og gjorde enormt mye for musikkmiljøet i Oslo på tidlig 90-tallet. Er ikke hans feil at Varg Vikernes er bøtte psycho og fikk det for seg at Euronymous skulle ta livet av han.

Ghaal er bare vokalist i et kjent band som bruker liksminke, noe de fleste i den genren har vokst av seg, men noen holder seg "tr00" til den gamle stilen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ville ikke overrasket meg om fornærmede har funnet på hele bloddrikking-greiene for å få Gaahl dømt.
I retten sa Gaahl ifølge den fornærmede at «jeg skal ofre deg og drikke blodet ditt» da han angrep.

Your point is?

Den fornermede sier i retten att tiltalte sa dette da han angrep.

Eller er det jeg som plutselig er på vilspor nå? :roll:

Lenke til kommentar

Your point is?

Jeg tror ikke «bloddrikkegreia» er noe fornærmede fant på, fordi Gaahl faktisk sa det i retten. Det er ikke noe fornærmede anklager ham for.

Jeg tror ikke det han sa var så veldig seriøst ment, men jeg kan, med forbehold om at jeg har misforstått alt, si at han faktisk har sagt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...