fakey Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Imens jeg venter på å få kjøpt egen pc bruker jeg en veldig gammel Fujitsu pc med Fujitsu skjerm. Porblemet mitt er at hver gang jeg restarterr pcen har bildet på skjermen "vridd" seg om. Slik at istede for å hvert av hjørnene i bildet er på hvert av hjørnene på skjermen er bildet bøyd, strukket, forminsker og dratt til siden. Dette er VELDIG irriterende fordi jeg må stille på det hele tiden. Så hva er egentlig problemet? Den har forsåvidt alltid vært sånn. Men hvorfor skjer det, og er det noen måte jeg kan fikse det på? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Får du ikkje opp noko valg om å lagre det du forandrer på? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Egntlig ikke. Har lett etter det, men finner det ikke.. Og btw, er en knapp på skjermen som heter degauss, når jeg trykker på den for skjermen et "støt" hva er dette? Btw, ikke glem at jeg ofrtsatt har problemer med innstillingene :!: Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Degauss er når du avmagnetiserer skjermen din. Merkelig at den ikkje lagrer innstillingene dine. Men kjenner ikkje til din skjerm så kan ikkje med sikkerheit sei ka problemmet ditt er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå