Sono Juventino Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei, sitter på pcen til farfaren min nå og han har av en eller annen grunn ingen adresselinje. Har gått igjennom alt under "vis" kategorien i browseren, men finner det ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake, eller avt. laste den ned. Er litt døft å måtte søke gjennom google på alle sider. Er ikke sikker på hvor denne skulle postes. Hvis den er feilpostet, kunne noen av moderatorene flyttet den da? Takker for seriøse svar! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 View->Toolbars->Address bar skal den ligge Ellers så kan du høyreklikke i navigasjonsfeltet i IE og klikke på Address bar Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Høgreklikk ved til høgre på eit tomt område på verktøylinja di oppe. Så får du nok eit par valg der. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 ja, men dette har jeg allerede prøvd. Ligger to knapper til høyre, men begge er grå og går ikke ann å trykke på når jeg har valgt adresselinje. (har norsk) Virker derfor som om den ikke finnes på dataen. Derfor skulle jeg gjære hatt linker til steder jeg kan laste den ned. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Høyreklikk på verktøylinjen og velg tilpass/customize. Der velger du nullstill/reset. Tror det skal fungere. Endret 22. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 prøv det som eg beskriver. Dersom ikkje adresse linja ligger der må du opne valget for tilpass eller liknende. Har engelsk her så her heiter det customize. Der legger du til adresse linja. Tror ikkje du kan laste ned den nokon plass. Den skal ligge i eksploreren din fra før. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Ja, ehm, den lå der ja, men grunnen til at jeg ikke fikk dratt den ned var at toolbaren var satt på låst. Dette burde jeg klart selv. Takker for at dere gadd å svare uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå