Gå til innhold

Ossen er tastene på dette tastaturet fra Logitech?

Anbefalte innlegg

Ossen er tastene på

"Logitech diNovo Media Desktop 2.0, tastatur/mus/remote, USB, PS/2"

Jeg mener om de er "flate" som en bærbar pc har el er tastene større? Liker ikke å spille med sånne flate knapper... :no: Så står knappene oppover?? Og ossen er tastaturet gjenerelt? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ut til at det er slike flate "laptop" knapper utifra de bildene jeg har sett. ikke sett tastaturet i real life da..

2996.jpg

men var jeg deg ville jeg absolutt prøvd og venne meg til flate knapper, det er så utrolig mye bedre en disse gammeldagse store plastklumpene man sitter og hamrer på.. ;) selvsagt er det ekkelt og anderledes i begynnelsen, men bruker du data'n flittig burde du være omvendt etter en ukes bruk vil jeg påstå.

men det er nå bare min mening.

Lenke til kommentar

Jeg har DiNovoen, og må si meg veldig fornøyd. Tastene var litt uvant i begynnelsen, men overgangen fra et keytronic-tastatur til dinovo gikk overraskende greit. Finner det og mye lettere å både skrive å spille med, siden jeg slipper å "løfte" fingrene, nå kan jeg bare la de gli over tastaturet. Det eneste jeg finner irriterende med tastaturet (jeg bruker ikke "medie-delen" av programvaren, og kan dermed ikke si noe om den), er at det blir mye vanskeligere å skrive tegn som þ²Ý, osv, da systemet ikke tillater tastekombinasjoner som bruker begge tastaturene.

Har du råd, gå for bluetooth-versjonen, bedre mus, dersom det er viktigere for deg, selvfølgelig bluetooth-enhet, og mye bedre rekkevidde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...