Mattlakk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Sendte dette til Stian.. men pastet det her i tillfelle noen andre gidder Åkej... har bare et lite spm... har spørt mange om dette og alle skal ha betalt.. Hvis du kjeder deg masse en dag.. kunne du laget dette da ? Jeg bruker dette passord systemet : http://www.sindrem.com/vis_side.php?site=p...tes/passord.php ................................................................................................ Også de som er innlogget... skulle gjerne hatt en rute som man kan gjøre om tekst og trykke på oppdater.. også oppdaterer den knappen f.eks info.txt som er info om den personen som er innlogget... har fått til det med bildet;) Skal forklare litt lettere: Skal ha info om kameratene mine på hjemmesiden min: Også skal de kunne logge inn på siden min ( har laget passord system selv ) De som er innlogget får opp ei rute de kan skrive om seg selv og trykke "oppdater" ... da de trykker oppdater lagres teksten dems i F.eks info.txt og den gamle teksten blir slettet... Klarer du dette ? tongue.gif Hadde vært veldig snilt Endret 26. februar 2005 av crawford Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror ingen her vil gjøre dette for deg gratis, da må du eventuelt prøve å finne noe på hotsctipts elns. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) joa.. skal dere ha noe for å si hva sånne ting heter a ? Skal klare å finne scriptene.. men veit liksom ikke hva sånne ting heter Endret 27. februar 2005 av crawford Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har laget det til deg nå (ikke så god kvalitet eller sikkerhet men) og sent til deg på PM. men er det ikke litt OT. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Stian, du har vært veldig snill jeg, jeg er veldig dum <html> <body> < hva skal stå her da jeg vil at info.txt skal vises her > ? </body> </html> Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) <html> <body> <?php include("info.txt"); ?> </body> </html> Husk at fila må ha filendelsen .php. hotstian: Kan du legge ut scriptet her? Er sikkert flere her som leter etter et slikt script. Endret 27. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 <html> <body> <?php include("info.txt"); ?> </body> </html> Husk at fila må ha filendelsen .php. hotstian: Kan du legge ut scriptet her? Er sikkert flere her som leter etter et slikt script. som deg eks ok her er det: dette skulle funke: info.php: CODE <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> </head> <body> <form name="form1" method="post" action="do.php"> <textarea name="info" cols="60" rows="8"></textarea> <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </form> </body> </html> do.php: CODE <?php $file = "info.txt"; $info = $_POST['info']; $hits = file($file); $handle = fopen($file, 'w'); fwrite($handle, $info); fclose($handle); ?> og så må du lage en fil som heter info.txt der infoen som blir skrevet inn skal bli lagret. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 som deg eks Jupp... Takker... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan ikke du bare kjøpe deg en bok på www.amazon.co.uk for eksempel som handler om PHP,MYSQL og sånne ting. Så bruker du en helg / uke / måned / år (stryk det som ikke passer) på å lære deg litt programmering? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Eller kanskje enda bedre, å lese manualene på nettet. Sparer endel penger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå