ManagHead Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har problemer med at pc'n ikke vil boote. Det kommer opp media test failure, vheck cable. Har prøvd flere kabler (bare runde kabler). Har og prøvd og reinstallert win, men det kommer ikke lengre enn til "setup is inspecting your computer's hardware configuration". Alt går liksom så tregt! Den finner alt av disker og slikt i oppstarten.. har 3 Pata disker, 2 cd/dvd - rom/rw og 1 Sata disk. Win ligger på en ide disk. Har den disken på en ekstern kontroller, har prøvd å satt den på hk med den andre kablene med samme res. Hva kan jeg ha gjort galt? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Etter mye prøving og feiling, så virker det nå. Men jeg har ikke peiling på hva som var galt Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Feilmeldingen du får (media test failure, check cable) kommer fordi maskinen av en eller annen merkelig grunn prøver å boote fra nettverk. kabelen den spør deg om å sjekke er TP (eller annen nettverks) kabelen. Ta en titt i BIOS'en og forsikre deg om at ting er stilt inn riktig. Hvorfor dette har skjedd helt plutselig, har jeg ingen mulighet til å svare på. Godt d virker igjen iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå