Aight85 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 hei. skal fikse en pc til en venn. pc en er som følger aopen ax59 hk amd k6-2 400mhz 128mb pc 100 ram 3dfx voodo 3 3500 soundblaster 16 problemet er at musen ikke klarer å laste. går jeg på kontrollpanelet så står det feilmelding om at musdrivern ikke kunne lastes (code8) har prøvd med andre skjerkort, tatt ut lydkortet, og flere formateringen. har også prøvd både win 98, win98 se og win 98 me. men ingen av de funket , noen som har forslag til va jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 her er alt så står når jeg går på kontrollpanelet system - mus. Denne enheten fungerer ikke skikkelig fordi filen (vmouse.VXD) som laster driverne for denne enheten, ikke kan lastes (code. For å rette på dette problemet, må du kjøre installasjonsprogrammet på nytt fra Windows CD-Romen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Start -> Kjør -> sfc -> enter ! Kjør programmet. Hvis dette ikke hjelper - skift mus. Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 får ikke kjørt det programmet. kommer opp at det ikke finner filen sfcdll.dll har prøvd med forskjellige muser. både ps/2 og serial. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg går ut fra at du har prøvd dette men alikevel: Slett musa i systemet og restart maskinen, også prøver du å legge inne en oppdateret driver. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Prøv å reinstallere OS'et. Da vil alle systemer filer legges inn på nytt og filen dukker helt sikkert. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 ...og funker ikke noe av dette er musen sannsynligvis ødelagt og trenger muslim...:smile: Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 har prøvd å slette den å restarte flere ganger .. har reinstalla os´et x antal ganger , og prøvd med både win 98 ,win 98se og win me. ingen ting hjepler . har prøvd 4 forskjellige muser og. begynner å bli litt frustrert over hva det kan være. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Kanskje hovedkortet er på mystisk vis herpa? Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 kan jo hende det. men har liten tro på det. litt merkelig at både serial å ps/2 ikke skulle virke da . har også prøvd å ta ut lydkortet å sottet inn nytt skjerkort og formatert, men uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå