Gå til innhold

Whitebox CL1557 .

jrgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whitebox har fått mye pepper her på forummet p.g.a. elendig service, selv om noen personer har hatt gode kjøp hos de. 1557-maskinen er nok den samme som "alle andre" selger. Søk litt her på forummet om begge deler, så blir du nok klokere. Utallige tråder som er relevante til både Whitebox og 1557-maskinen.

Lenke til kommentar

Jeg har den.

Jeg ville kanskje ikke satset på å kjøpe den hos whitebox (da jeg opplevde mye tull med leveringen). Kanskje psdata eller netshop, de sleger akkurat samme maskinen.

Men ellers er maskinen meget bra. Den har styrke når man trenger og er enkel å bruke. Har ikke hatt en eneste negativ opplevelse med maskinen enda.

Det innebygde wlan'et fungerer utmerket, skjermkortet er bra, det virker best i 1400x1050. Dette er kanskje litt lite for noen på 15.1" men jeg synes det er helt passe.

Jeg synes at 512 mb ram er litt i minste laget. Så jeg har selv 1024mb ram. Og det angrer jeg ikke på. Men jeg opplevde ikke at det var noen problemer med nsfu2 eller gta:sa når jeg kun hadde 512mb heller.

Det er en fin og billig maskin. Masse maskin for pengene ;):thumbup:

Eneste negative jeg har å si er som sagt om leverandøren. Mye rot i orderen, og jeg orket ikke mer så jeg dro selv og hentet maskinen min i Hønefoss, der dem holder til.

mvh

thelle

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...