remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Så på specsa til Z800i på sony, men jeg fant ikke noe sted hvor det stod minnekort. Støtter MemoryStick PRO DUO. Finnes i opptill 1 GB størrelse idag. 2 GB er planlagt. Får se om den vil støtte det også. Tror nok de har planlagt så store kort som økonomisk og potensielt er mulig - PS: Noen Qteker kan du også få wLAN på, ved hjelp av SDIO kort.. (En grei og (for) enkel forklaring på hva SDIO er at det er PDA/mobilenes PCMCIA; på en måte) Endret 23. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Høres ut som meg og mine krav jo Vel.. Sleit jo med det der lenge jeg.. 7600 har nesten alt, men hvis ikke må han nok finne seg i å vente på noe nytt 6680i? (eller hva den nå heter) Den skulle nok passe ham sånn nogenlunde bra Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Synes han vennen din burde skaffe seg en PDA istedenfor du får jo ikke alt det han ber om på en mobil. Innleg nr. 100! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Så på specsa til Z800i på sony, men jeg fant ikke noe sted hvor det stod minnekort. Støtter MemoryStick PRO DUO. Finnes i opptill 1 GB størrelse idag. 2 GB er planlagt. 4 GB kommer snart. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 4 GB kommer snart. Bekreftet eller tipper du? er det MS Pro Duo , SD, eller MMC kort? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 4 GB kommer snart. Bekreftet eller tipper du? er det MS Pro Duo , SD, eller MMC kort? se på quoten *Dragon* viser til, der står det. BTT: Har lest at det skal komme, men husker ikke hvor, skal komme med link! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 4 GB kommer snart. Bekreftet eller tipper du? er det MS Pro Duo , SD, eller MMC kort? Jeg hadde ikke sagt det hvis jeg bare hadde gjettet Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hold dere til temaet nå da Men du må nok be han sette ned kravenen sine! trenger han 3G da? osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå