ALLAH Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hepp.. sitter her med en overklokket 3500+ Newcastle @ 2400mhz.. på ett MSI k8n neo2 ULTRA lurer på hvilken vifte jeg skal kjøpe til cpu for å klokke videre.. (ikke over 600kr) å i tillegg har jeg 1 gig GEIL pc3200 ram i dualchannel som kjører på ( 2.5 3 3 7 ) Vil tro at det er her problemet med overklokkingen ligger.. Det jeg lurer på er ganske enkelt.. Er det smartest å kjøpe ett sett med kjappere ram, eller å kjøpe ett sett til med den typen jeg har? Takker for all henvendelse LSeth Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvorfor poste to steder? http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=382305 Les litt rundt omkring, er sikkert 100 like poster her på forumet og desuten fins google.com Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ahhh! Herregud, hvis du syns det er så idiotisk at han spør, så ikke svar!!! Grunnen til at vi har forum er jo at vi skal få svar på spørsmål og hjelpe hverandre!!! Dessverre kan jeg ikke hjelpe, overklokker ikke Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hepp.. sitter her med en overklokket 3500+ Newcastle @ 2400mhz.. på ett MSI k8n neo2 ULTRA lurer på hvilken vifte jeg skal kjøpe til cpu for å klokke videre.. (ikke over 600kr) å i tillegg har jeg 1 gig GEIL pc3200 ram i dualchannel som kjører på ( 2.5 3 3 7 ) Vil tro at det er her problemet med overklokkingen ligger.. Det jeg lurer på er ganske enkelt.. Er det smartest å kjøpe ett sett med kjappere ram, eller å kjøpe ett sett til med den typen jeg har? Takker for all henvendelse LSeth Jeg ville ha gått for kjappere RAM og ikke mer, skal du bruke den til spilling så holder 1 gig mer enn nok etter min mening........ Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Thermaltake XP120 med en Papst vifte. Ville også anbefale Corsair TwinX 4400C25 evt. OCZ Platinum Rev.2. Er ikke helt sikker på om kjøleren passer til HK'et ditt. Den passer dessverre ikke til alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå