genstian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg trenger et login script som kan bruke min smf forum db som kilde for bruker navn og passord og eventuelt gruppe. I tillegg så må det eks være mulig og logge inn en plass og være loget inn på alle hvis jeg loger in i index.php og går til main.php så er jeg loget inn ennå. jeg har prøvd og lage det selv men det funket ikke (er ikke flink nok) kan noen anbefale meg et ferdig script? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kan ikke HELT svare deg på det du lurer på! Men, du sier du ikke er flink nok... Da er det bare og lære mer Om du har lagd ett login script (Sån jeg fårsto det) men, ikke klarer og holde deg innloged så kan du bruke sessions eller eventuelt cookies til det Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kan ikke HELT svare deg på det du lurer på! Men, du sier du ikke er flink nok... Da er det bare og lære mer Om du har lagd ett login script (Sån jeg fårsto det) men, ikke klarer og holde deg innloged så kan du bruke sessions eller eventuelt cookies til det jeg har leget et script som kan hente ut fra EN fil passord og EN fil bruker navn men disse er i samme fil (fil=tabbeler)smf_members tror jeg den heter har disse feltene ID_MEMBER memberName dateRegistered posts ID_GROUP lngfile lastLogin realName instantMessages unreadMessages im_ignore_list passwd emailAddress personalText gender birthdate websiteTitle websiteUrl location ICQ AIM YIM MSN hideEmail showOnline timeFormat signature timeOffset avatar im_email_notify karmaBad karmaGood usertitle notifyAnnouncements notifyOnce memberIP secretQuestion secretAnswe ID_THEME is_activated validation_code ID_MSG_LAST_VISIT additionalGroup smileySet ID_POST_GROUP totalTimeLoggedIn passwordSalt og i passwd som innholder passord og brukernavn men hvordan kan jeg hente dem ut? Lenke til kommentar
toss Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 er ikke 100% sikker på hva du mener men skal du hente passwd, memberName og ID_GROUP ut fra databasen bruker du spørringen SELECT passwd, memberName, ID_GROUP FROM databaseName les mer om det her: http://no.php.net/manual/en/ref.mysql.php som sagt, vet ikke om det er dette du mener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå