Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sender/mottar informasjon kontinuerlig


Anbefalte innlegg

Etter at jeg nylig formaterte min systemdisk og installerte Win XP, og satte opp bredbåndstilkoblingen på nytt, har internett-ikonet (de to skjermene) vært blått non-stop. I tillegg blinker modemet noe helt infernalsk, akkurat som det gjør når jeg laster ned noe. Når jeg dobbeltklikker på "internett-ikonet", står det at jeg sender/mottar store mengder av bytes, selv om jeg er idle.

 

Har kjørt full systemscan med en oppdatert utgave av Avast Antivirus, samt scannet med både AdAware og Spybot, så det virker ikke som om et virus/en exploit/whatever er problemet. Uansett virker det som om internett går tregere. Noen som har en idé om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig, det første jeg gjorde etter at jeg installerte XP på nytt vår å kjøre WinUpdate :dontgetit:

Det er alt for sent. Som sagt over, svchost tyder på at du har en orm gitt. ALDRI logg det på nett på en maskin uten firewall på om du ikke har helt oppdatert XP. Firewall og oppdatert XP er roten til en sikker PC. AV kommer som en tredjemann laaaaaangt bak.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...