Gabriel Shear Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har mistet cd-en, men har fått installert alle driverene, untatt WLAN og LYD... (ligger ikke på aopen) Hvor får jeg tak i disse driverene? Hvordan finner jeg ut hvilket wlan kort, og lydkort jeg har? (har ikke bruksanvisning eller noe annet tilgjenglig akkurat nå) Netshop 1557 GLS På forhånd takk for svar... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 AOpen har da en lyddriver til nedlasting. Den bruker forøvrig et SoundFusion codec fra Cristal/Cirrus Logic, så kanskje du kan få tak i en driver derfra også. Hvilket WLAN-kort du har bør du kunne finne ut i enhetsbehandling, og det er sansynligvis et Intel 2200BG. I så fall finner du driverene her. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 takker så mycket trodde den lyddriveren var bare en eller annen fix, men den funka fint Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Wlan drivere ligger her eller her. Dette er wlan driverene som Whitebox har på sine sider til Aopen 1557GLS. Husker ikke 100% hvem av de jeg bruker. Men du kan jo laste ned begge to og prøve. Lykke til. Mvh Thelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå