Gå til innhold

farcry på bærbar

jrgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte gjennom Far Cry for ca. et år siden med min bærbare Fujitsu Siemens Amilo D 8820. Speks: Pentium 4 2.54 GHZ, 512 MB Ram, Radeon 9000 64 MB. Spilte med instillinger på low, men noen på medium (husker ikke helt hvilke). Måtte tweake litt med driverne til skjermkortet før alt gikk som smurt. Så poenget mitt er at, ja du kan spille Far Cry på bærbar :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse frysene. Det irriterer meg! Spesielt når jeg kjører bil og bremser, fryser spillet i ca 5-10 sek før det fortsetter...merkelig

Tror det er mest fordi du ikke har noe særlig bra skjermkort.

Men hvorfor gikk det til Magellan, som har samme GPU da?

Jeg spilte gjennom Far Cry for ca. et år siden med min bærbare Fujitsu Siemens Amilo D 8820. Speks: Pentium 4 2.54 GHZ, 512 MB Ram, Radeon 9000 64 MB. Spilte med instillinger på low, men noen på medium (husker ikke helt hvilke). Måtte tweake litt med driverne til skjermkortet før alt gikk som smurt. Så poenget mitt er at, ja du kan spille Far Cry på bærbar  :thumbup:
Lenke til kommentar

Men hvorfor gikk det til Magellan, som har samme GPU da?

Jeg hadde problemer med at spillet begynte å lagge innimellom med de opprinnelige skjermkort driverne til min bærbar. Det jeg gjorde var at jeg lasta ned de nyeste Catalyst driverne til Radeon 9000. Disse kunne jeg ikke installere slik de var, i og med at bærbare PC'er trenger skreddersydde drivere. Brukte et eller annet program som lot meg installere disse uansett. Etter det så har jeg brukt den PC'en både til Far Cry, Doom 3 (mindre vellykket) og Half Life 2 (gikk ganske bra!!).

Lenke til kommentar

Har maskinen som du ser i signaturen min. Den taklet Far Cry helt smertefritt på relativt høye grafikkinstillingen. Brukte omega drivere. Runda spillet smertefritt...

Men derimot på min forrige laptop (CL50) klarte jeg å spille meg til 3 level før maskinen begynte å slite. Hadde alt av grafikk på low. På 3 eller 4 level skjedde det litt mye i begynnelsen av levelet og maskinen hang seg opp....

Dette var faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte meg ny laptop :blush:

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Har maskinen som du ser i signaturen min. Den taklet Far Cry helt smertefritt på relativt høye grafikkinstillingen. Brukte omega drivere. Runda spillet smertefritt...

Men derimot på min forrige laptop (CL50) klarte jeg å spille meg til 3 level før maskinen begynte å slite. Hadde alt av grafikk på low. På 3 eller 4 level skjedde det litt mye i begynnelsen av levelet og maskinen hang seg opp....

Dette var faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte meg ny laptop :blush:

Mvh Chris

Godt å høre!

For jeg får min CL56 om et par dager. Can't Wait :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...