Gå til innhold

Hjelp! Liten fps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm allt er på lavt. og ka e AA

Anti-aliasing, det er en effekt der skjermkortet prøver å "jevne" ut pixelkantene du ofte ser ved lavere oppløsninger. Gå inn på innstillingene til skjermkortet og slå av AA, du har ikke bruk for det uansett hvis du kjører høy oppløsning og bruker spillets innebygde glow-effekt.

 

(Til referanse: Jeg har 1gig ram, litt dårligere cpu (xp2800 barton), bittelitt bedre skjermkort (9700pro). Jeg kjører på 1280*1024 helt fint, med alle effekter på max.)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Nå krever jo WOW en någenlunde OK maskin da, og skjermkortet ditt er ikke mye å skryte av.

What, Radeon 9600 skulle da klare seg bra? Grafikken er ikke såååå tung...

 

Men han har i og for seg ikke sagt hva han definerer som "dårlig fps". Syns imidlertid det høres svært rart ut om systemet hans sliter med alle detaljer slått av!

Lenke til kommentar
Nå krever jo WOW en någenlunde OK maskin da, og skjermkortet ditt er ikke mye å skryte av.

Har du spilt spillet i det hele tatt??

 

Jeg har selv en PIII 866MHz, 384 MBRAM, og et Radeon 9600 Pro 128MB.

Kjører WoW i 1024x768 helt fint jeg!

Eneste problemet er ved flyving, hvor store områder lastes ofte, da hakker det helt jævlig (spesielt når jeg flyr over taket i Thunder Bluff, da snakker vi pause på to sekunder mellom oppdateringene...)

 

Men bortsett fra dette så funker altså WoW helt fint på min råttne maskin! Grafikken er jo lagd slik at den skal funke fint på eldre skjermkort også, samtidig som man kan justere alle bjellene og fløytene!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå krever jo WOW en någenlunde OK maskin da, og skjermkortet ditt er ikke mye å skryte av.

Har du spilt spillet i det hele tatt??

 

Jeg har selv en PIII 866MHz, 384 MBRAM, og et Radeon 9600 Pro 128MB.

Kjører WoW i 1024x768 helt fint jeg!

Eneste problemet er ved flyving, hvor store områder lastes ofte, da hakker det helt jævlig (spesielt når jeg flyr over taket i Thunder Bluff, da snakker vi pause på to sekunder mellom oppdateringene...)

 

Men bortsett fra dette så funker altså WoW helt fint på min råttne maskin! Grafikken er jo lagd slik at den skal funke fint på eldre skjermkort også, samtidig som man kan justere alle bjellene og fløytene!

Helt riktig. :) WoW krever ikke så veldig mye, men hvis du flyr eller er med på et stort raid så lagger det! Men det blir forhåpentlig bedre når jeg 1GB med Ram i dag. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...