TRyeng Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Heisan, Har overnevnte HK og vil oppdatere bios til versjon 3.5. (har nå versjon 3.2) Er inne på MSI sine hjemmesider og følger deres prosedyre på dette, men det stopper opp når jeg har lagd en formatert dos oppstarts disk og har bootet systemet. Jeg finner kun a disken. Har dette med at denne er formatert som FAT32 og de andre diskene på systemet er NTFS? Skal det ikke opprettes en ram disk der jeg kan kopiere disse biosfilene til? Har noen erfaringer med dette, og en grei fremgangsmåte ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 1. Lag deg en bootdiskett (f.eks. ifra http://www.bootdisk.com) 2. Pakk ut bios-filene til disketten. 3. Boot med disketten. 4. Flash bios ifra disketten (trenger ikke å kopiere filene til en ramdisk). Lenke til kommentar
TRyeng Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Msi har ikke de beste step-by-step prosedyrer for dette. Skal prøve dette når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå