Gå til innhold

Bytte R9800SE mot R9600.


-Tori-

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte et Power Color ATI Radeon 9800SE mot et Sapphire ATI Radeon 9600 med en kamerat. Han betaler 300 i mellomlegg, er dette helt idiotisk av meg?

Vet at det ikke er lurt å synke nedover, men jeg skal kjøpe en harddisk. Det jeg lurer på er da om dette er helt dumt av meg, eller han for den del...

 

Edit; skrivefeil.

Endret av tori13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kremt... man går ikke ned i ytelse...selvom det er snakk om en 256 bit utgave av 9800se.

 

Har hatt begge, og både 9600pro og 9600xt yter bedre enn 9800se... Se på antall fps i atitools.

 

Tror jeg hadde ca. 120 fps med 9800se (256 bit) og heholdsvis 130 og 150 med 9600pro og 9600xt.

 

 

9800se kan man i mange tilfeller softmode, men det er det ikke snakk om her, eller (får ca. 200 fps i atitools)???

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Jeg skal har byttet til meg et vanlig 9600 kort ikkje XT eller PRO, men jeg når jeg skal inn i spill, "klikker" det. Det stopper liksom bare i menyen, har skiftet drivere og alt det der. Noen som vet hva det kan være?

Pass på at fast writes er skrudd av...

Hvis ikke den er det, henger 9600 korta seg fort i spill.. I allefall er det min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...