Thlom Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Fant dette bildet fra i sommer. Eneste bildet av 10-12 jeg tok som ble sånn nogenlunde. Har justert kontrast og farger i Gimp. Vad tycks? http://home.no.net/olsn/web_vennlige/sunset.jpg EDIT: Bildet forsvant Endret 22. februar 2005 av olsen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes det var for mørkt. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bra stemning på bildet, litt skummelt Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Synes også at bildet blir litt mørkt, men det kan jo være noe av poenget? Hvor har du tatt bildet fra?Storøya? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Synes også at bildet blir litt mørkt, men det kan jo være noe av poenget? Hvor har du tatt bildet fra?Storøya? Skal se om jeg kan gjøre noe med at det er så mørkt, men det er ikke bare enkelt. Noe av poenget er riktignok at det skal være mørkt, men litt lysere tror jeg ikke hadde skadet. Bildet er tatt fra Utøya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå