Gå til innhold

Nytt grafikk kort til Shuttle XPC 51G - hjlp

frank_jarle

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg vet at det er noen derute som har en Shuttle XPC slik som meg. JEg har en noe eldre maskin XPC SB51G, stotter kun AGP.

Jeg har naa tenkt aa oppgradere mitt gode gamle GF2 GTS (32MB) kort med et nytt billig kort. Dette er en midlertidig oppgradering og er kun etter gode billige losninger.

JEg har sett litt paa baade ATI og NVIDIA kort. Kort fra aTI som jeg har sett paa idag er 9200, og 9250 korta begge disse koster rundt SG$88 og SG$99, ikke saa galt det.

Jeg har ogsaa sett paa noent GF kort, det nermeste jeg kom var GF FX5200 (tror det var det ja), og det kosta SG$109.

JEg er veldig i tvil hvilket kort jeg bor sattse paa. Med tanke paa pris og ytelse. Eventuelt hvor mye utelse jeg kan se mot mitt gamle GF2 GTS (var jo konge paa haugen i sin tid). Jeg spiller stortsett UT2k4, og har klart meg greit til naa med mitt trofaste GF2 kort, men det klarer ikke mer enn 15-25fps (stabilt) maks 58-78fps paa de fleste brettene under laveste kvalitet osv.

Kan jeg se noe store ytelse forskjeller, eventuelt hoyere fps?

Frankie

Singapore

BTW: Naar jeg flytter tilbake til Norge skal jeg kjope et dyrere kort naar jeg har kjopt en ny XPC-boks.

BTW2: All hjelp mottaes med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...