duzzy Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg har sett igjennom og gjort visse endringer i group policy, jeg har stort sett fått gjort de endringene jeg ønsket. Nå gjenstår det 1 ting og det er å få fjernet windows xp themet som er standard i windows xp. er det mulig å gjøre dette via group policy. Jeg har lett litt, men finner ikke noe som jeg tror det kan være. Jeg vil ha windows 2000 looken, og windows 2000 start meny. For de som har holdt på mye med win2k server (AD) er det noe i group policy dere absolutt anbefaler bør være aktivert/deaktivert? Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har satt GP refresh til 5 min. Men så har jeg bare 40 brukere. Ellers har jeg fast IE startside. og redirect av IE temp files til c:\temp (ønsker ikke dette i roaming profilene) Når det gjelder win2k look instillinger så hadde jeg heller opprettet brukerne med win2k look og kjørt roaming profiles. Btw: Jeg også hater hubba bubba tyggis lookalike utseende til XP. Men kanskje jeg er gameldags? Man skal være klar over at GP tar tid og kjøre. Min erfaringer at minst mulig er best. Og brukerne bør ikke være local admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå