Howard_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei sitter her med en gammel compaq armada 1530, reiser nå bort i noen måneder. Sakens kjerne er at dit vi drar har vi tilgang på tråløst nettverk som jeg kunne ha tenkt meg å brukt. Den bærbare er utdatert på alle måter, men vil det funke og kjøpe et billig nettverkskort til denne slik at jeg kan sjekke epost og chatte vilt på msn f.eks? Specs Har ikke mulighet til og låne kort, spør derfor her.... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det vil nok være mulig det ja. Er det PCMIA på den? Er det USB på den? Ville kjøpt et USB nettverkskort, hvis det er USB utganger på den Er ikke dyre saken det.. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Og hvilket OS er det på den.? Windows 95 har ikke støtte for trådløst nett. (Sier du utdatert, så regner jeg med at du mener det ) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Og hvilket OS er det på den.? Windows 95 har ikke støtte for trådløst nett. (Sier du utdatert, så regner jeg med at du mener det ) Det meste av nyere tilleggskort krever vel minst 98 SE, ja. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 TAkk for svar, skal legge inn 98se, pc'en har ikke usb, men pcmcia slot. Holder det? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 funker fint med pcmcia ja. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Noen gode forslag til et billig men brukbart kort da? Skal bare bruke det i et par måneder. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Her? prisguiden er i virksomhet ennå. Endret 22. februar 2005 av Thorvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå