Sprinkle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet om Dell leverer maskiner uten OS? Vurderer å kjøpe en Dell Inspiron 8600, men er en smule unødvendig å betale en masse for XP når jeg alerede har lisens... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har til gode å se en Dell-maskin på nett som kan konfigureres uten Windows, så jeg tror nok ikke det nei. Du har jo nok av alternativer der du kan velge bort OS da. Netshop sine laptoper ihvertfall. Har sett dette på de fleste hardware-nettbutikker som kan konfigurere laptoper. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 I enkelte tilfeller er en dell pc med os billigere enn en annen pc uten os, så tror ikke du skal tenke for mye på dette. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er vel bare å ringe salgsavd om man vil spesifisere at man ikke vil ha OS. Nå skal det dog sies, at med problemer som KAN føres tilbake til OS, og når OS ikke er kjøpt fra Dell, driter de glatt i deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå