DementedAlbino Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tenkte at vi her kan si hvilke script vi har lagt til på vår xbox og hva de gjør... Selv tester jeg dette for første gang selv nå, og da med et script som lar meg se nrk web-tv på xboxen samt et script som har tv-guide. web-tv Tv-guide Fint å få vite hva andre har, samt hva de gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har lastet det ned for å teste. Hva trenger jeg, og hvor legger jeg scripts? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Har lastet det ned for å teste. Hva trenger jeg, og hvor legger jeg scripts? Følger med read me fil, står der hvor ting skal legges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Leste faktisk readme-fila før jeg postet Men jeg har ingen scripts-folder, og er helt blank på bruk av script på xbox. Så hvor man legger det, hvordan man starter det osv. er helt ukjent for meg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Høres snodig ut dersom du ikke har noen script folder? Kanskje du har en ekstremt gammel versjon av xbmc? Last ned den nyeste. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jøss, visste ikke om at noen hadde laget et script for nrk web-tv. Bruker den nå. tnx for the info Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Høres snodig ut dersom du ikke har noen script folder? Kanskje du har en ekstremt gammel versjon av xbmc? Last ned den nyeste. Har nylig oppgradert til siste. Men, som sagt, så er jeg fersk. Skal scripts-folderen ligge på C, F, eller under smbc or what? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Høres snodig ut dersom du ikke har noen script folder? Kanskje du har en ekstremt gammel versjon av xbmc? Last ned den nyeste. Har nylig oppgradert til siste. Men, som sagt, så er jeg fersk. Skal scripts-folderen ligge på C, F, eller under smbc or what? Skal ligge i xbmc mappen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Kan dere ikke komme med tips til andre script? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *Nyskjerrig* Hvordan funker dette? Hvordan gjør man det liksom? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor går jeg inn i web tv etter at scriptet er kopiert på plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå