MaryJane Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen som kjenner til en lur plass man kan få tak i deler/brukte delekamera? Har mistet en liten del på programvelgeren som faktisk ikke er mulig å få bestillt via canon, og det koster antageligvis flere tusen å få skiftet hele greia. Hadde egentlig vært best å fått tak i ett delekamera. Men hvor søker man etter dette for best mulig resultat? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 www.foto.no sitt bruktmarked er et godt utgangspunkt. Eos 5 går vel for rundt 1500kr avhengig av stand og ekstrautstyr. Kulen og fjæren i programvelgeren er ikke kritisk. Dersom du har underdelen og overdelen av rattet kan disse skrues sammen med to små skruer. Jeg har tilogmed hørt om de som limer dem sammen. Google gjerne etter EOS A2E FIX for å finne veiledninger for å reparere, noen har også med bilder. Personlig har jeg et kamera jeg skal selge, tenkte bare å ta opp filmen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå