Icenor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har nå brukt trådløs nettverk til den bærbare pcen i flere uker. Alt har fungert fint. Da kjørte pcen med de programmene/driverne som var installert i "fabrikken". Jeg måtte formaterer pcen og brukte den medfølgene Quick Recovery CD'en som innholdt SP2 (altså jeg vet ikke om PC'en hadde SP2 fra starten av, men jeg antar det). Det startet helt greit og både det trådløse nettverket og alt annet fungerte bra. Så fikk Microsoft meg til å laste ned noen sikkerthetsoppdateringer, og etter det gikk alt til helvete. Det trådløse nettverket forsvant og jeg får det ikke til å fungerer igjen. Jeg har avinstallert og reinstallert wlan driverne, men det hjalp ikke. Går jeg til nettverkstilkoblinger står det aktivert på det trådløse nettverket, men ikke tilkoblet. Jeg søker etter tilgjengelige nettverk, men det finner den ikke. Jeg har restartet og reset routern men det hjelper ikke. Det eneste som fungerer er å koble en nettverks kabel til pcen. Noen som har en mulig forklaring på problemet mitt? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 du har ikke en liten knapp i fronten av lapptoppen som slår av og på wlan ? dette vises ikke i windows Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jo og den har jeg skrudd på og av for det har fungert noen ganger hvis nettverket var borte, men det hjelper ikke nå og ja den står på ON Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Var borti samme problemet med mitt gamle 3com USB kort ved overgang til Windows XP pro med integrert SP2 på laptopen. Jeg skrudde av alt som het firewall og sånn og ved å sette kortet i en annen usb-port og starte på nytt så funket ting utmerket. Men dersom du har integrert Wlan kort i laptopen kan du bare gå inn på kontrolpanel og system og se om du finner kortet under maskinvare. Kan tenkes driverne må installeres manuelt Endret 22. februar 2005 av supernapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå