zhitler Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Heisann... Har en trådløs D-link 624 oppsett...fungerer greit for meg,men når en kamerat med en bærbar Dell, skal koble seg på så varer det ikke lenge. Får max med signaler,skriver inn wep key og kobler seg på.Men ramler av nesten direkte. Det som er merkelig er at dagen før ,hadde vi ingen problemer.Og nettet er stabilt. Noen forslag,vet det er mange som har hatt problemer med d-link.. Prøvd å koble han via kabel,men da kommer han ikke på nett..selvom vi finner hverandre på nettverket..snodig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg ville prøvd å lese litt i manualen som sikker fulgte med. Kanskje ruteren din deler opp nettet i ulike segmenter - altså trådløsbiten for seg, og kabelbiten for seg selv? For å løse trådløsproblemet, ville jeg prøvd å oppdatere alt av firmware og drivere (til ruter og nettverkskort). Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Det er nå herved gjort lille frøken darkness;)Oppdatert det som oppdateres kan.. Så får man se hva som skjer..høhø.. Ender vel med kabler Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 d-link trenger vi si noe mer Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Nei hører folk sier det Og er vel ikke imponert sjøl heller,blir det ikke bedre åker dritten ut i skauen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå