Gå til innhold

[løst]En liten skrivefeil!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat den er jeg enig i er ganske grov. Det er mye vi kan godta, men orddeling er en greie som er viktig å være nøye på, og denne er såpass tydelig for alle at denne bør legges merke til.

Generelt sett bør språket i forumets grensesnitt være tilnærmet feilfritt iom. at det leses av såpass mange, og dermed bør fungere som et forbilde for brukerne. Brukernes skrivefeil som diskutert her kommer i andre rekke, spør du meg.

Eller hva?

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 26/02/2005 : 00:53)
QUOTE (ikkeno @ 25/02/2005 : 23:07)
Så skal det vel heller ikke være "forum meny" :p

Ifølge enden er ikke dette en orddelingsfeil, "forum" står der fordi det skal indikere at dette er et forum eller noe slikt :D

Bare en teori jeg luftet :)

Men slik jeg har forstått det så er det ikke prioritert å rette opp i dustefeil på dette forumet, da det nye kommer snart

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 26/02/2005 : 10:12)
Men slik jeg har forstått det så er det ikke prioritert å rette opp i dustefeil på dette forumet, da det nye kommer snart

Gjør det egentlig det? :dontgetit: Synes det nye forumet skulle ha kommet snart veldig lenge nå. ;)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Ikke rettet mot deg, men når i alle dager kommer neste versjon? Synes jeg har hørt den unnskyldingen der i snart et halvt år jeg ... :roll:

Lenke til kommentar

IPB2 har vært på markedet en stund, men det har inneholdt en god del feil. Vi kjører en prøveversjon selv, og man støter ofte på white-screens, og konverteringsrutinene har vært buggy. Da er det strengt tatt bedre å bruke dette forumet fram til man har en verdig overtaker, i stedet for å ha noe som gir masse feil.

Så vidt jeg har forstått skal neste oppdatering av IPB2 fikse de buggene som er kritiske, men den har ingen ETA enda.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ernie. @ 26/02/2005 : 11:11)

Ikke rettet mot deg, men når i alle dager kommer neste versjon? Synes jeg har hørt den unnskyldingen der i snart et halvt år jeg ... :roll:

Second that.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...