embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei, jeg låner en Nokia 5510 av en kompis. Vet ikke hvorfor jeg ville låne den, hadde bare lyst å sjekke den ut. Og hvis dere lurer, så er det den svæære mobil/slagvåpen greia... Men uansett, han hadde ikke den CD'en men software som han fikk med telefonen. Går det an å finne det på nettet? Har leita litt rundt, men finner ikke noe brukbart. Altså: går det an å laste ner software til å legge innpå MP3 til Nokia 5510 Og eventuelt hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 En grei plass og starte er vel kanskje hos Nokia. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Denne tråden stenges på grunn av feilposting. Vi har mange ulike forum-seksjoner her på mobil-forumet. Det er ønskelig at alle disse brukes til deres formål. For mer informasjon om de ulike seksjonene på forumet, les her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg