Simple_Jin Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 CPU er på 100% hele tiden, det er en fil ffqewo.exe som ta all bruken av CPU. Noen som vet hva slags fil det er? det hjalp ikke å klikke på end prossess. det åpnes automatisk igjen Jeg har window XP pro. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Når begynte det? Gjorde du noe spesielt før det begynte - installert noe/surfet på snuskete sider/etc Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Velg søk-funksjonen fra Start-menyen og søk på filnavnet. Finn ut hvilken mappe det ligger under/hva slags program det er. Så får du selv vurdere om det er noe snusk eller noe som skal være der. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 1: Installer Microsoft Anti Spyware 2: End prosessen(som du har gjort) 3: Skriv i run\kjør: msconfig--> gå til startup--> ta vekk merkeringen på filen du kjenner igjen + alle andre misstenkelige filnavn 4: Om du ikke har innstaller: Spybot og Ad-Aware og selvfølgelig et antivirus program. Lenke til kommentar
Simple_Jin Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 filen ligger i Window\system32\ffqewo.exe. jeg kan ikke slette filen i det hele tatt. Problem skjedde etter at jeg har brukt ad-adware SE og Spybot Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 filen ligger i Window\system32\ffqewo.exe. jeg kan ikke slette filen i det hele tatt.Problem skjedde etter at jeg har brukt ad-adware SE og Spybot Har du microsoft anti spyware? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Prøv å slette filen i sikkermodus (F8 under oppstart). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå