Gå til innhold

Spill påvirker drømmene dine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg punkt etter punkt hvordan

jeg kan lære meg Lucid Dreaming?

http://www.ld4all.com/. Der står det litt av kvart.

Og det viktigste av alt er at det ikke er noe "punkt for punkt". Det er umulig. Forskjellige teknikker fungerer for forskjellige mennesker. Det viktigste er i grunnen å være motivert, sier de; å eksempelvis sentrere den neste måneden rundt slike drømmer. Bare tenke på dem. Ønske dem. Dessuten er det viktig å prøve å huske sine vanlige drømmer, kanskje skrive dem ned. Å gjøre virkelighetssjekker (RC-er) flere ganger om dagen kan også vise seg å være fantastisk nyttig.

Hvis du vil prøve en spesiell metode, så er SUNEYE-metoden den mest ettertraktede. Den funket for meg første gangen. Jeg tror det er ulovlig for meg å linke til den, skjønt forfatteren ikke gir uttrykk for at han bryr seg.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg punkt etter punkt hvordan

jeg kan lære meg Lucid Dreaming?

http://www.ld4all.com/. Der står det litt av kvart.

Skulle vert på Norsk...

Er litt stress og lese så mye og noe så interisangdt på engelsk

for de om jeg får 4+ i engelsk og er ganske stødig på området...

Noen som vet om ein sån side som ld4all.com bare på norsk?

Ein god bok om dette på Norsk eller lignende?

Lenke til kommentar

Til opplysning så er det helt normalt å sove uten å vite noe som helst. Det er normalt at alt er helt svart. :)

Som sagt, jeg synes til og med ubevisst drømming er gøy. Ettersom en sover, har en ingen direkte glede av det der og da, men det er gøy i ettertid. Jeg prøver å skrive ned drømmene mine hver morgen, for eksempel. Jeg og en kamerat har det alltid gøy i de to første friminuttene på skolen ettersom de går til drømmeutveksling. Tross moroa, blir det tohundredeogsjuogfemti ganger så morsomt når en oppnår bevissthet. :) Dere sover tross alt 1/3 av tiden her i livet, og den tiden kan virke dørgende meningsløs. Hvorfor ikke gjøre noe moro ut av det?

Etter en bevisst drøm våkner jeg dessuten fullstendig uthvilt uansett hvor lite jeg har sovet. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...