sheherezade Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skal ha meg ny klapptelefon og valget står mellom Samsung X460 til kr 1450 og LG7100 til kr 1999 - begge på webshoppen til Elkjøp. Hvilken burde jeg velge? (Tenker her på hvilken som har best kvalitet, brukervennlighet osv. Kjenner til spesifikasjonene på begge tlf.) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ville selv ha valgt LG G7100, pga at den er pen, har bedre (mer brukervennlig og mer gjennom tenkt) meny, kamera og mange kule spill. Samsung X460 har noe dårligere taster, dårligere meny, men mer minne (9mb mot lg sine 1,4mb), ikke kamera, men veldig god kvalitet. Jeg ville ha valgt LG'en, har ikke hatt den, men har prøvd den, X460'en har jeg hatt og det var virkelig en ren skuffelse! LG'en har kanskje noe dårligere kavlitet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 LG'en har i det minste kamera og blitz. Det er to "lettvektere" du sammenligner så man kan ikke forvente allverden av disse to modellene, men jeg holder en knapp med LG G7100. Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg ville ha valgt LG'en, har ikke hatt den, men har prøvd den, X460'en har jeg hatt og det var virkelig en ren skuffelse! Hvordan skuffet? X460 fikk jo en 4'er i testen, mens G7100 fikk en 2'er. Greit det er 500 kroner som skiller, men det skal vel ikke være så viktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå