Gå til innhold

støysvake fine pc-er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dells bærbare støyer jo heller lite. Og skulle de bråke er det jo en garantisak,da Dell hevder å holde ISO-standarden for støy. Jeg har sendt ut mye ny hw på støybegrunnelser da jeg jobba i Bådehavnsgade for å si det sånn.

Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp. :roll:

Lenke til kommentar
Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp.  :roll:

Må si du har liten kontroll på dama di! :tease:

(Unnskyld, klarte bare ikke å holde kjeft :) )

[on-topic]Det stemmer helt sikkert at Toshiba-pc'er med Pentium-M støyer mindre enn P4-laptop'er... Men tviler sterkt på at det er stor forskjell på Pentium-M fra Toshiba, og tilsvarende oppsett fra Dell, HP/Compaq, IBM, Sony, etc...

[/on-topic]

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp.  :roll:

Må si du har liten kontroll på dama di! :tease:

(Unnskyld, klarte bare ikke å holde kjeft :) )

[on-topic]Det stemmer helt sikkert at Toshiba-pc'er med Pentium-M støyer mindre enn P4-laptop'er... Men tviler sterkt på at det er stor forskjell på Pentium-M fra Toshiba, og tilsvarende oppsett fra Dell, HP/Compaq, IBM, Sony, etc...

[/on-topic]

Tja, etter 8 mnd, hvorav 3 mnd gjennom forbrukerråd etc, så fikk jeg jo sagt " I told you so" også. Men nå er a litt unnskyldt da. Det var pappan hennes som ville kjøpe den til "jentungen" sin, og da ville han jo bli med i butikken og. Og I Haugesund er valgmulighetene begrensede! :D

uansett, hu fikk tilbake pengene tilslutt og sitter nå storfornøyd med en Dell Insp 8600.

Nå skal det sies at hu hadde ikke store vanskene med supporten mens jeg jobba der da! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...