trond floyd Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har hørt at toshiba pc-er generelt støyer mindre enn de fleste pc-er.. Kan dette stemme? (Pentium M) Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dells bærbare støyer jo heller lite. Og skulle de bråke er det jo en garantisak,da Dell hevder å holde ISO-standarden for støy. Jeg har sendt ut mye ny hw på støybegrunnelser da jeg jobba i Bådehavnsgade for å si det sånn. Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp. Må si du har liten kontroll på dama di! (Unnskyld, klarte bare ikke å holde kjeft ) [on-topic]Det stemmer helt sikkert at Toshiba-pc'er med Pentium-M støyer mindre enn P4-laptop'er... Men tviler sterkt på at det er stor forskjell på Pentium-M fra Toshiba, og tilsvarende oppsett fra Dell, HP/Compaq, IBM, Sony, etc... [/on-topic] Endret 22. februar 2005 av daffyd Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Toshiba-pc'er har jeg ikke mye peiling på annet enn den dama (mot mitt råd) kjøpte på Elkjøp. Må si du har liten kontroll på dama di! (Unnskyld, klarte bare ikke å holde kjeft ) [on-topic]Det stemmer helt sikkert at Toshiba-pc'er med Pentium-M støyer mindre enn P4-laptop'er... Men tviler sterkt på at det er stor forskjell på Pentium-M fra Toshiba, og tilsvarende oppsett fra Dell, HP/Compaq, IBM, Sony, etc... [/on-topic] Tja, etter 8 mnd, hvorav 3 mnd gjennom forbrukerråd etc, så fikk jeg jo sagt " I told you so" også. Men nå er a litt unnskyldt da. Det var pappan hennes som ville kjøpe den til "jentungen" sin, og da ville han jo bli med i butikken og. Og I Haugesund er valgmulighetene begrensede! uansett, hu fikk tilbake pengene tilslutt og sitter nå storfornøyd med en Dell Insp 8600. Nå skal det sies at hu hadde ikke store vanskene med supporten mens jeg jobba der da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå