Gå til innhold

fungerer ikke ms sin antispyware?

driv

Anbefalte innlegg

bruker ms antispyware. har brukt det i en måned uten å finne spyware. innstalerte adaware og kjører den , og da finner den en masse. funker ikke ms sin ?? 44 critical.

#topic endre av monderator jankee#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er masse forskjellig spyware, og ett eneste program klarer ikke alt. Noen ganger kan det være helt motsatt, at ms finner mange, mens ad-aware ikke finner noen.

Dersom du kjører f.eks. ms antispyware, ad-aware og spybot, så utfyller disse hverandre ganske bra.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

hei, selv kjører jeg Ad-aware og Giant Antispyware. som nå heter Microsoft Antispyware. bare at jeg bruker det Giant programmet som kom ut før det ble kjøpt opp av MS. Giant sammen med Ad-aware er helt fantastisk. jeg kasta ut Spybot til fordel for de to programmene jeg har nå. grunnen er at Spybot ikke fjerna noe greier som het Wtools.exe både Giant og Ad-aware fant det, men klarte ikke å fjerne det. etter mange forsøk klarte tilslutt Giant å fjerne hele greia.

så jo MS Antispyware skal funke ja. men MS Antispyware er vel infisert av en Trjonask hest. eller er det ordna opp i nå?

Lenke til kommentar

Okey... en del off topic her ja :p

Jeg er heller ikke fornøyd med Microsoft sitt alternativ til Ad-Aware eller Search & Destroy. Det eneste programmet reagerte på var Kazaa Lite (som den gjenkjente som Kazaa og påstod var proppet med adware). Holder meg til Ad-Aware jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...