Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilket spill nå? CS er bannlyst av faren min.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postal 2 Share the pain vil jeg anbefale :) . Ingenting er som å slå av hode folk med spade, for så og sparke de opp i et badekar, pisse på dem, helle over bensin, og tenne på... Er ikke mye som slår det :whistle:

EDIT: Kan forresten anbefale Stronghold og Stronghold Crusader. Og snart kommer Stronghold 2 ut :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jeg synes du skal være stolt av faren din som tør å ta litt ansvar for hva slags crap du ser og opplever den lille tiden som det er hans oppgave (før du flytter ut)..

Utover det: Jeg kommer ikke på så mange spill, men det er jo helt klart en god del veldig bra adventure-spill ute som har både god grafikk og engasjerende historie. Myst er jo på den lista og dersom du ikke er redd for litt eldre spill så er Funcoms Den Lengste Reisen et veldig bra adventure spill. Ellers så har man også Beyond Good and Evil, som selv om det kanskje kan virke "barnslig" på de som ikke har vokst fra slike kategorier er veldig underholdende og krevende. Tror ikke det finnes noen FPS'er som møter faren din sine krav.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på guild wars... dete er som wow, bare jeg synes det ser bedre ut. og slipper å betale hver måned... det er grunnen til at jeg ikke kommer til å kjøpe wow... hvis du laster ned en demo, så får du spille i to dager... da kan du prøve det ut, se om du liker det... neste "prøverunde" er 18-20 mars

demoen får du her et sted

Lenke til kommentar

Tror jeg i alle fall. Når det er sagt er jeg slett ikke sikker på at relativt voldelige førstepersonsskytespill bør spilles av personer under atten, selv om jeg selv vel spilte doom fra det kom ut (og jeg er 81' modell).

Joa, det er en del av oss som er flasket opp på gamle Doom osv uten å ha tatt skade av det... men spill i 2005 som Doom III f.eks er litt mer intense enn for 10 år siden.... :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
go for adventure!!!

monkey island serie er noe av det beste/morsommste jeg har spilt :!:

og det (beste) - ingen vold! du kan ikke dø engang ;)

Quoted for emphasis..

Men de bør du ha spilt allerede (treern i det minste).. :p

Lenke til kommentar
[iC,08/03/2005 : 20:41]
dårlig timing men det er ikke noe spillregler i huset mitt og jeg er yngre enn deg @kd :tease:

Oj, stoje gutten ej så tøff som fåj spille hvilke spill han pekej på!

LOL! :D

EDIT: Siden tråden allerede er bumpa...

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...