alexern Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 jeg driver å surrer litt med kobber... tenkte at det skulle stå ferdig alt sammen seinest til påske... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg driver å surrer litt med kobber...tenkte at det skulle stå ferdig alt sammen seinest til påske... Gleder meg! "Morsomt" prosjekt det her... Lenke til kommentar
fneder Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 morsomt prosjekt har selv drevet og fundert på om jeg skal bygge inn en pc i skrivebordskuffen min Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Med mindre det er enkelt å ta ut skuffen, blir det ikke litt vanskelig å dra på LAN da? Om dere er på slikt, såklart Lenke til kommentar
fneder Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 skuffen min er lett å at ut, så ikke noe problem å ta med på LAN skal teste litt med en gammel PC, så kanskje blir det worklogg på meg og Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 må bare si sorry for at det har vært udugelig lite aktivitet her... men har jo vært russ og da har jeg ikke tid til å sitte inne å surre... men skal nå prøve å få detta ferdig da... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Lite aktivitet? Jeg husker ikke noe av denne, og jeg har den under "Mine innlegg" Jaja, gleder meg allikevel til neste update, blir altid stilig! EDIT: Kom på noe nå ja, men det var lenge siden sist ja Endret 20. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 La merke til noe jeg bare måtte ha med: jeg driver å surrer litt med kobber... tenkte at det skulle stå ferdig alt sammen seinest til påske... Hvilken påske? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) hmm... morsomt prosjekt Endret 20. mai 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 påsken har vi ikke sett.... Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har det vært påske allerede Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Blir ikke det veldig kjip pc å ta med på Lan?? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 da kommer vi til det temaet at jeg sånn ca aldri drar på lan... pleier ikke å spille online spill... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 nå har jeg fått lagd ferdig ramma til viftene som sitter på raddisen min. om jeg skal si det selv så er jeg fornøyd med åssen den har blitt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fin modd! Men la merke til at det ser ut som om du har et hercules gfx kort? Uansett, det lignet veldig på mitt eget, og vil bare si at vifta på mitt, som ser helt likens ut som din, plutselig stoppa, og hang og dingla fra kortet.. Anbefaler at du bytter ut det, så du slipper det jeg opplevde Alt gikk bra, men likevell.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så stilig ut den ja! Litt irriterende helt nede, det ser ut som om den brune streken er ujevn eller har en bue, men når jeg sjekker, så er den jo helt rett (nesten en stilig effekt, men litt irriterende på en god måte ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 den brune stripa var bare foring rundt raddisen når den satt i bilen så den har ingen hensikt, den bare er der. det nermer seg ferdig nå, driver å gjør ferdig nb blokka nå, cpu er ferdig og tett. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 jeg har en "gammel" 32x slot-in cdrom hvis du vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå