Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET, summen som blir refundert er 615 NOK. Dette er mindre enn du har betalt for den pga. kostnadene ifbm. bankgebyrer.

 

Det er fra partyticket sine hjemmesider..

 

Men for ca 1 uke siden fant kammeraten min ut at han har fått eplepsi og kan derfor ikke dra. Er et mulig for han å få tilbake pengene??

 

Pga tukkel med kjøring og slikt har jeg derfor 4 TG 05 biletter til 450 pr stk. Kan også kjøpes enkle....

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta kontakt med partyticket, så finner de nok en løsning på det.. skulle tro at de kan gjøre noe unntak eller ettellerannet siden det gjelder en "sykdom"... men det er ingen som kan svare deg på det her, ta det med PTN,

 

og btw: kjøp og salg er ikke lov her i forumet, prøv bruktmarkedet..

Lenke til kommentar

får jeg bare spørre om en liten ting - er det Nøyaktig 80cm i bredden hver? jeg har laget en spacer nå så jeg akkurat får tastatur og musen under, men total bredde på den ble 82cm.

 

er det såpass med margin at dette går bra? er jo bare snakk om 2 cm...

 

vet dere kanskje ville hatt denne i spacer tråden, men dette handler mer om størrelsen på plassen, ikke om selve spaceren, så poster det her i steden.

Lenke til kommentar

nettopp derfor jeg laget en stor spacer sm hadde nok plass. skal selv ha en 19" CRT, og testet spaceren nå i skrivende stund. den er høy nok til at jeg kan skrive helt fint mens tastaturet er under skjermen, og den er høy nok til at jeg kan ha colaboksene under. så en spacer er noe jeg vil anbefale for alle de med CRT skjermer. du får merkbart større plass.

 

bare håper at ale sammen holder i sammen. har 2 hyller oppå skjermen også... :p

Lenke til kommentar

De to første gangene jeg var p tg så var plassene mye større en det de er i dag. Tipper at en av grunnene til at plassene er mindre er for å kunne få inn flere folk. Mener å huske at noen sa at de fikk inn to ekstra rader jeg. Før så var det så stor plass at jeg fikk plass til bass kassen bak 19" min, og alle bagene lå mellom skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...