sitelux Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET, summen som blir refundert er 615 NOK. Dette er mindre enn du har betalt for den pga. kostnadene ifbm. bankgebyrer. Det er fra partyticket sine hjemmesider.. Men for ca 1 uke siden fant kammeraten min ut at han har fått eplepsi og kan derfor ikke dra. Er et mulig for han å få tilbake pengene?? Pga tukkel med kjøring og slikt har jeg derfor 4 TG 05 biletter til 450 pr stk. Kan også kjøpes enkle.... Endret 19. mars 2005 av Stian87 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ta kontakt med partyticket, så finner de nok en løsning på det.. skulle tro at de kan gjøre noe unntak eller ettellerannet siden det gjelder en "sykdom"... men det er ingen som kan svare deg på det her, ta det med PTN, og btw: kjøp og salg er ikke lov her i forumet, prøv bruktmarkedet.. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ok, Har dårlig erfaring med PTN og kundebehandling, men kan prøve å spørre dem btw: lagt inn en annonse Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva om armbandene ikke kommer? pengene tilbake? sitter her med en naken arm jeg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 sitter her med en naken arm jeg Det håper jeg virkelig også, for du kan ikke knyte på armbåndet selv Armbåndene blir sendt rekommandert, så PTN vet at du ikke har fått det og om du ikke får det før TG starter får du helt sikkert pengene igjen, Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 får jeg bare spørre om en liten ting - er det Nøyaktig 80cm i bredden hver? jeg har laget en spacer nå så jeg akkurat får tastatur og musen under, men total bredde på den ble 82cm. er det såpass med margin at dette går bra? er jo bare snakk om 2 cm... vet dere kanskje ville hatt denne i spacer tråden, men dette handler mer om størrelsen på plassen, ikke om selve spaceren, så poster det her i steden. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Omg.. målte skjermen min nå, og den er 48 cm lang/dyp! + et tastatur på ca 20 cm... Bør jeg låne meg en skjerm eller satse på at han jeg sitter ovenfor er kjempe grei og har en FLAT skjerm? 60 cm er jo ingenting.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 nettopp derfor jeg laget en stor spacer sm hadde nok plass. skal selv ha en 19" CRT, og testet spaceren nå i skrivende stund. den er høy nok til at jeg kan skrive helt fint mens tastaturet er under skjermen, og den er høy nok til at jeg kan ha colaboksene under. så en spacer er noe jeg vil anbefale for alle de med CRT skjermer. du får merkbart større plass. bare håper at ale sammen holder i sammen. har 2 hyller oppå skjermen også... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 om begge mot hverandre har CRT går det ikke rett imot, da må man sett dem litt til siden for hverandre, slik at begges skjerm stikker over til naboen Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 mulig dette bildet er gammelt (2001?), men her ser det da ut som det er veldig god plass til at folk har lange CRT skjermer? http://jannis.no-ip.info/TGExplain.jpg er det mye trangere i år enn det det er på det bildet? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 mulig dette bildet er gammelt (2001?), men her ser det da ut som det er veldig god plass til at folk har lange CRT skjermer? http://jannis.no-ip.info/TGExplain.jpg er det mye trangere i år enn det det er på det bildet? mener og ha lest engang at før i tiden var plassene 120cm dype (!) aner ikke når dette var. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 De to første gangene jeg var p tg så var plassene mye større en det de er i dag. Tipper at en av grunnene til at plassene er mindre er for å kunne få inn flere folk. Mener å huske at noen sa at de fikk inn to ekstra rader jeg. Før så var det så stor plass at jeg fikk plass til bass kassen bak 19" min, og alle bagene lå mellom skjermene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Webcam ifra tg =D Empty as hell! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 nei, det er bare utrolig ustabilt:/ Men det kommer opp og går ned hele tiden.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva om armbandene ikke kommer? pengene tilbake? sitter her med en naken arm jeg Eg har både ditt og TLZ sitt armbånd. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 er det ingen kompoer som ikke koster penger og være med på? bare for fun lixom Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva om armbandene ikke kommer? pengene tilbake? sitter her med en naken arm jeg Eg har både ditt og TLZ sitt armbånd. ok.da rekner jeg med at vi får dem på TG? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva om armbandene ikke kommer? pengene tilbake? sitter her med en naken arm jeg Eg har både ditt og TLZ sitt armbånd. ok.da rekner jeg med at vi får dem på TG? Jepp, eg har avtalt med TLZ. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) #salgsannonse er ikkje lov på forumet, venligst respekter dette# Endret 21. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå