Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en egen DC hub på TG? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en egen DC hub på TG? du mener vel ikke warez nå? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bare for å si det! Sist jeg var på TG hadde jeg med en 19" CRT og det var ikke bare bare for han stakkaren som satt over meg. Jeg kom først, så for å få plass måtte jeg ha crten over på hans del. Han måtte sitte på skrå hele treffet stakkar. Prøv helst å unngå større en 17" CRT. Har selv bestilt meg 19" LCD Se her for eksempel.. Han hadde slitt hadde han hatt CRT! http://gamer.no/bilder/annet/the_gathering...srapport/03.jpg Bare sier det så dere er litt klar over h vor liten plass man egentlig har! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en egen DC hub på TG? du mener vel ikke warez nå? Hva er det? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bare for å si det! Sist jeg var på TG hadde jeg med en 19" CRT og det var ikke bare bare for han stakkaren som satt over meg. Jeg kom først, så for å få plass måtte jeg ha crten over på hans del. Han måtte sitte på skrå hele treffet stakkar. Prøv helst å unngå større en 17" CRT. Har selv bestilt meg 19" LCD Se her for eksempel.. Han hadde slitt hadde han hatt CRT! http://gamer.no/bilder/annet/the_gathering...srapport/03.jpg Bare sier det så dere er litt klar over h vor liten plass man egentlig har! Det skulle vert påbudt med LCD på TG Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en egen DC hub på TG? du mener vel ikke warez nå? Hva er det? Piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 OK..... tengte ikke direkte på det da men...... Trodde de pleide og sette opp en DC hub vert år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Håper det blir en DC hub der ja. Men er det en "offisiell" hub? Eller er det bare mange forskjellige? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er alltid 2-3 uoffisielle hubber. Stikk til #tg.dc på EFNet når TG har startet for adressene Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er alltid 2-3 uoffisielle hubber. Stikk til #tg.dc på EFNet når TG har startet for adressene Tusen takk! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 har folk fått armbåndene sine enda eller? jeg har ikke fått mine.. :S Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har ikke fått det jeg heller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg og, fikk de på.....tirsdag tror jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 de som vil ha ftp, dc-servere, webcams m.m. kan stikke innom #gathering under tg, alt slikt kommer der, kommer også masse nyttig info der... Lenke til kommentar
ogge Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvordan ser armbåndene ut i år da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvordan ser armbåndene ut i år da? Det står: [logo] The gathering 2005 : we are the robots [party pass] [logo] The gathering 2005 : we are the robots [Liten geekstuff.no logo] Mer eller mindre Alt er skrevet med hvit skrift på sort bånd. Skikkelig sexeh Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) har ikke fått mine enda : / burde komme snart! ellers så er det sikkert posten som har klart å rota de bort : / edit: en ting til: hvordan virker irc på TG? blir man g-lined hele tiden der? Endret 18. mars 2005 av graslauk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå