Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har nettopp overført en billett fra en kompis til en annen. Å da kom jeg til å tenke på PTN kortene. Jeg har bestilt 2 slike. Er det bare å "sette" PTN kortet på den brukeren som skal ha det?

 

Jeg har bestilt 2 billetter 2 armbånd og 2 PTN kort, det går vel bra? Eller må han bestille noe selv?

 

Og har lest man trenger legimitasjon, hva bør jeg ta med da? Mopedlappen, pass, eller holder det med ptn kort??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg glemte leg i fjor, og da tok han bare noen "kontrollspm" på meg, når jeg var født , hvor jeg bodde osv ;)

Ikke regn med at de er like snille i år.

Da jeg var der i 01 så hadde jeg glemt legitimasjon, gikk fint da også ;) Hvert år har jeg kjent en eller annen som ikke har hatt med no form for legitimasjon, gått strålende hver gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det med at mopedlappen gjelder som legitimasjon, hvor nye må den være da?

 

Å btw, når får man armbåndene? Jeg trodde de skulle komme med ptnkortene som jeg fikk i dag. :hmm:

Lenke til kommentar

Som @kd regnet så fantastisk ut så kommer det ca 1 uke før TG, altså rundt onsdag.

 

Dette med mopedlappen er jeg ikke sikker på, det var bare noe jeg leste på www.gathering.org . I år har det kommet et helt nytt mopedførerkort, så hvis du har det er i hvertfall det gyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...